این مینی پیکاپ کلاسیک عمر خود را به عنوان یک ون بستنی بامزه سپری کرد


در سپتامبر 1960، مینی پیکاپ به فروش رفت و در نهایت به پلتفرم انتخابی برای وانت های بستنی کامینز تبدیل شد. یکی راه خود را به مجموعه میراث BMW Group Cl،ic پیدا کرده است و کاملاً شایان ستایش است.

کامینز در دهه 1970 شروع به تولید ون کرد. این تبدیل سقف پیکاپ و دیواره کابین عقب را حذف کرد و فضای داخلی را به تخت باز کرد. سقف سفارشی با پنجره‌های بزرگ و پیازی و درهای کشویی بزرگ، کامیون را به یک ون بستنی تبدیل کرد. رنگ صورتی روشن که با «بستنی لولیز» روی شیشه‌های جلو، برگردان‌های زیبا و دلپذیر و نقش «تام و جری» در پشت تزئین شده است.

مینی بستنی وانت

6 ع، ها

کامینز ون ها را در بریت،ا و خارج از کشور فروخت، اما طول عمر بالایی نداشتند. تعداد کمی باقی مانده است و هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند بسیار زیاد باشد. مینی بستنی ون های دیگری نیز با طرح ها و اجراهای متفاوت وجود داشت، اما سقف برآمده طرح کامینز همچنان مشهور است.

این ون لقب «بت‌موبایل مینی» را به دلیل پنجره‌های سقفی برآمده‌اش به خود اختصاص داد. برخی ظاهراً آنها را به شیشه جلوی دو حباب دار بت‌موبیل در برنامه تلویزیونی «بتمن» دهه 1960 تشبیه ،د. شما می تو،د قاضی آن باشید.

در سال 1998، ویتبی موریسون، یکی دیگر از تولیدکنندگان ون بستنی، کامینز را ،یداری کرد، اما این امر باعث شد که ون بستنی کوچک روی یخ قرار نگیرد. ویتبی یک کپی برای یک شرکت نامشخص ساخته بود و استفاده از نوستالژی مردم یک پولساز اثبات شده است.

Mini Ice Cream Van شبیه به Mini Wildgoose است، یک وانت مینی BMC که به کمپر تبدیل شده است. این با یکی از سه کیت تبدیل در دسترس بود و شرکت آن را به ،وان یک تبدیل کامل ارائه کرد. مسافر با چهار صندلی، یک تخت دونفره و کمد آمد. قدرت از یک موتور چهار سیلندر 34 ، بخاری (25 کیلووات) تامین می شد.

تنها ع، داخلی، سینک کوچکی را نشان می‌دهد که در مقابل داشبورد قرار گرفته است، که دارای یک خوشه سنج نصب شده در مرکز است و چیز دیگری ندارد. این سینک کوچک دارد، اما طراحی مینی آن را بسیار سازگارتر از ظاهر کوچکش کرده است. از زم، که خودرو برای اولین بار وارد بازار شد، شرکت‌ها وسایل نقلیه را تغییر دادند، و ما خوشحالیم که یک خلاقیت زیبا مانند این از ،‌دان تاریخ نجات یافته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/612653/mini-pickup-ice-cream-van/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.