این نیسان نیسمو GT-R مدل 1996 گران ترین در جهان است

همچنین از نظر ارزش با F40 مقایسه می شود. برایان جاننوش، مدیر فروش Top Rank Imports، وقتی صحبت از قیمت نیسان GT-R Nismo 400R به میان می‌آید، مرموز است. او به یک حراج اخیر اشاره می کند که قیمت آن قبل از رفتن به مناقصه خصوصی بیش از 100 میلیون ین یا حدود 757000 دلار بود. بعداً در این ویدیو، او در مورد شخصی صحبت می کند که در ژاپن دید که در حال رانندگی با یک 400R در جاده است. صاحب آن ماشین فکر می کرد که ارزش آن حدود 300 هزار دلار است و وقتی جاننوش به صاحبش گفت ارزش آن چهار برابر این مقدار است، باور نکرد.

بسیاری از افرادی که به این نیسان GT-R مدل 1996 نگاه می کنند ممکن است آن را به ،وان یک مدل معمولی R33 رد کنند، اما برای طرفداران سخت افزار JDM نیسان، این خودرو ابرخودروی نهایی دهه 90 است. طبق گزارش Top Rank Imports، این خودرو همچنین گران ترین GT-R در جهان و تنها در آمریکای شمالی است.

چیزی که آن را متمایز می کند تاریخ آن است. در سال 1996 نیسان با Nismo، تیونر داخلی خود، برای ساخت GT-R Nismo 400R همکاری کرد. نیسمو موتور RB26DETT را برای تولید 400 ، بخار ارتقا داد که عددی شگفت انگیز 27 سال پیش بود. نیسمو برای کنار آمدن با قدرت، ترمزها و سیستم تعلیق را ارتقا داد. نتیجه یک نسخه تسلیحاتی از R33 GT-R است که از نظر عملکرد با فراری F40 قابل مقایسه است.

،ید نیسان GT-R Nismo R400 نیاز به جیب های عمیق و صبر ایوب دارد. Jannusch می گوید که ماشین نقره ای اخیراً به مشتری فروخته شده است، که او امیدوار است از آن لذت ببرد و آن را در جایی پنهان نکند. با این حال، اگر به دنبال نیسان اسکای لاین با ،ری از هزینه هستید، خوش شانس هستید. نیسان اسکای لاین یکی از پرطرفدارترین واردات JDM است و با قضاوت از ویدیو، Top Rank Imports حداقل ده ها مورد را در اختیار دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/629947/most-expensive-gtr-in-the-world/

Jannusch می گوید که بخشی از چیزی که ارزش گذاری را دشوار می کند نادر بودن 400R است. طبق نیسان GTR-Registry، تنها 40 خودرو وجود دارد و به ندرت برای فروش عرضه می شوند. خودروی موجود در این ویدئو یکی از چهار خودروی نقره ای است و تنها 30000 کیلومتر یا کمتر از 20000 مایل در آن مسافت دارد. Top Rank Imports این خودرو را از یک کل،یونر در کانادا ،یداری کرده است و طبق اطلاعات Jannusch، این تنها 400R در آمریکای شمالی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.