این کامیون کنورث W900LX یک شاهکار بزرگ چوب دکل است

کم کم کابین کامیون به همراه چارچوب و سیستم تعلیق به هم می رسد و شکل می گیرد. هر 16 چرخ با استفاده از تراش به طور یکنواخت گرد شده و شبیه چرخ ها و ،تیک های جداگانه هستند. هیچ جزئیاتی برای این شاهکار چوبی خیلی کوچک نیست. این شامل پایه های جک برای پشتیب، از تری،، جعبه های ابزار، و مخازن گاز به س، کیسه زینی گرد است. حتی یک میل محرک وجود دارد که موتور را به هشت چرخ محرک متصل می کند.

محصول نهایی یک منظره دیدنی است. تراکتور و تری، به نظر می رسد که در همان مقیاس کادیلاک الدورادو بیاریتز ساخته شده اند که قبلاً Awesome Woodcraft ساخته بود. اما کنورث با طول حدوداً چهار فوتی کادیلاک را کوتوله می کند، بسیار شبیه به آن در زندگی واقعی.


منبع: https://www.motor1.com/news/659088/kenworth-w900lx-wood-truck-carving/در نهایت، نیمه کامیون رنگ آمیزی و مونتاژ می شود. اندازه و جزئیات آن را با حکاکی بر روی چوب فورد F-450 Super Duty می‌سازد. کاپوت باز می شود و موتور نمایان می شود. درهای کابین کامیون برای نشان دادن فضای داخلی از جمله صندلی ها و تابلوی ابزار باز می شود. همه چیز واقعاً دقیق به نظر می رسد، از بالای دودکش ها گرفته تا مهره های روی چرخ ها.

،مت بعدی ساخت بر روی تری، تانکر تمرکز دارد. ساخت یک تری، باری معمولی آسان‌تر بود، اما تانک بیشتر یک چالش هنری است. ساخته شده از بلوک های گرد جداگانه چوبی که توسط نوارهای تقویت کننده ف،ی به هم متصل شده اند، نتیجه نهایی برای حمل بنزین یا آبجو از کامیون واژگون شده من، به نظر می رسد.

سری W900L Kenworth یک کامیون نمادین است. با داشتن کاپوت بلند و طراحی کابین معمولی، ظاهر ک،یک آن چیزی است که ا،ر مردم وقتی به یک دکل بزرگ فکر می کنند تصور می کنند. حتی اگر چیزی در مورد کامیون ها نمی د،د، نمی توان انکار کرد که W900LX حضور واقعی دارد، حتی اگر از چوب به شکل مینیاتوری ساخته شده باشد.

مانند بسیاری از طرح های Awesome Woodcraft، کامیون Kenworth از ابتدا ساخته شده است. این صنعتگر از قالب های مقوایی برای ردیابی طرح روی بلوک های چوبی قبل از برش با اره مویی استفاده می کند. او همچنین ویژگی های طرح را قبل از حکاکی با اسکنه با مداد ترسیم می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.