این کمپر کامیون وانت جمع و جور واقعاً یک RV بزرگ در مبدل است

مستقر در اروپا، ioCamper یک شرکت کوچک است که محصولات آن توسط Richter-Manufactur آلمان توزیع می شود. وب سایت این شرکت «توزیع جه،» را تبلیغ می کند، اما به نظر نمی رسد که ش،ه تحویل در ایالات متحده داشته باشد. با توجه به محبوبیت کامیون‌های پیکاپ در آمریکا، این می‌تواند تغییر کند. یا حداقل، می تواند الهام بخش یک شرکت داخلی برای شروع ارائه محصول مشابه باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/657937/compact-pickup-truck-iocamper-rv/کامیون ioCamper دارای بدنه ای قابل ارتقا است که می تواند در عرض 15 دقیقه به وانت دو کابین مانند تویوتا تاکوما یا فورد رنجر متصل شود. از مواد پلی اتیلن تقویت شده با فایبرگ، با عایق با چگالی بالا ساخته شده و کاملا ضد آب و ضد باد است. با شروع به اندازه یک کمپر تخت کامیونی استاندارد، محفظه به بیرون می‌چرخد و فضایی برای حدا،ر پنج نفر فراهم می‌کند.

نسخه پوسته ioCamper اساساً چهار دیواری است که مالک می تواند مطابق با نیازهای خود بسازد. مانند نسخه کامل، شامل یک تخت دونفره، درب قابل قفل، تهویه سقف و پنجره است.

مدل کامل به خوبی طراحی شده است و دارای یک تخت دو نفره در جلو و دو کاناپه در عقب است که به تخت‌های یک نفره تبدیل می‌شوند. اثاثیه شامل یک میز ناهار خوری، آشپزخانه با بشقاب داغ، سینک، و یک یخچال/فریزر کوچک است. یک حمام کوچک در کنار آشپزخانه با سینک، دوش و توالت کوچک محصور شده است. کمپر همچنین دارای یک در قابل قفل، چهار پنجره با صفحه نمایش و سایه های خاموش و تهویه پشت بام است. برق توسط یک باتری 12 ولتی تامین می شود و شامل پریزها، سوکت USB و روشنایی LED است.

در داخل، ioCamper شبیه یک تری، مسافرتی با بخش کشویی قابل توجه است. در حالت بسته، تقریباً 14 فوت طول دارد و از ،مت جلویی تا دیوار پشتی و 7 فوت عرض دارد. به طور کامل گسترش یافته، طول آن به بیش از 19 فوت می رسد و فضای زندگی را حدود 30 درصد افزایش می دهد. ،یداران می توانند بین نسخه صدفی کمپر یا مدل کامل که کاملا مبله است یکی را انتخاب کنند.

کمپ های کامیون راه حل های عملی برای افرادی است که می خواهند به همه جا بروند بدون اینکه مجبور باشند وسیله نقلیه اضافی را پشت سر خود ،شند. برای آفرود من، ترند، تنها عیب آنها فضا است. اکنون، ioCamper راه حلی به شکل کمپر کامیون دارد که باز می شود و فضای یک RV را فراهم می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.