با مردی که در شورلت کامارو کمپر ساخته و زندگی می کند آشنا شوید

کمپر Chevy Camaro از یک سیستم خورشیدی تغذیه می کند که 1000 وات برق دارد و 120 ولت برق برای اجاق گاز می گیرد. این سیستم از باتری های قابل شارژ استفاده می کند که توسط پنل های خورشیدی نصب شده بر روی سقف خودرو شارژ می شوند.

در ویدیوی بالا، مالک یک تور دقیق از فضای زندگی جمع و جور خود در داخل شورولت کامارو به ما ارائه می دهد. او همچنین به اشتراک گذاشت که از زندگی در یک ون اسپرینتر به یک کمپینگ SUV تبدیل شده است و اکنون به این موضوع رسیده است. حدس بزنید کوچک ، نام بازی او بود و او ظاهرا برنده است.

از جنبه منفی، ساخت موتورخانه کوپه بدون یخچال است، بنابراین صاحب آن با طبخ غذاهای آسان مانند سوپ کنسرو شده یا رشته فرنگی رامن جبران می کند. با این حال، او همیشه می‌تواند به خواربارفروشی برود و گوشت تازه بپزد و خانه‌اش را در این فرآیند بیاورد.

زندگی کمپری یا “زندگی ون” این روزها بیداد می کند، اما ما می تو،م به کوچکترین و غیر محتمل ترین موتورخانه تا کنون نگاه کنیم. ما در مورد این صحبت می کنیم: یک کمپر کامارو. حتی بهتر از آن، خود تبدیل شده و اکنون یک فضای زندگی تمام وقت برای مالک است.

مالک اشاره می کند که می تواند برود شماره یک ها با استفاده از ادرار قابل حمل یک گالن، اما برای شماره دو و دوش گرفتن، او به عضویت خود در ورزشگاه متکی است. تکیه‌گاه‌های کمپر کامارو با یک پانل چوبی ساخته شده از چوب افرا جایگزین شده است که پشتیبان و ذخیره‌سازی پتوی گرمایشی الکتریکی را فراهم می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/655571/chevrolet-camaro-camper-tour-video/پیدا ، محل زندگی در تبدیل کمپر کامارو کار سختی نیست. مالک داخلی را با میله های LED مغناطیسی قابل شارژ برای روشنایی و یک ساعت مجهز به بلوتوث که می تواند به ،وان یک بلندگو نیز عمل کند، سفارشی کرده است. این صندلی به ،وان یک اتاق نشیمن و دارای یک محفظه مخفی برای ذخیره سازی است، در حالی که تخت 6 فوت (183 سانتی متر) طول و 30 اینچ (76 سانتی متر) عرض دارد – برای قد 6 فوت مالک کافی است. کمی ک،تروفوبیک، بله، اما همین است که هست. این تخت دارای یک تشک نازک دو اینچی است که با رویه تشک یک اینچی پوشیده شده است که از تخته چندلای افرا سه چهارم اینچی ساخته شده است.

اگر تعجب می کنید، کمپر کامارو دارای یک آشپزخانه کاملاً کاربردی، یک شیر آب قابل شارژ، یک اجاق گاز سرامیکی برقی، و انباری اضافی برای محصولات تمیزکننده است. کوپه کمپر همچنین دارای قفل ها و کشوهای ایمنی ضد کودک است که با ظروف، بشقاب های یکبار مصرف و قابلمه های پخت و پز پر شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.