با مرسدس بنز 190 D در سراسر جهان: “آزادی تجمل ماست.”

امروزه صدها امضا رنگ آمیزی خودرو را تزئین می کنند. این زن آلم، شمالی می‌گوید: «هر،ی که در این راه به ما کمک کرد، اجازه داشت تا خود را بر روی نقاشی W 201 جاودانه کند. کمک می تواند به شکل آب، چند لیتر گازوئیل، میوه، مک، برای پارک، سیلندر گاز یا به سادگی یک آغوش باشد. برخی از سلبریتی ها نیز وقف خود را از خود به جای گذاشته اند: چند کارآفرین سر ریچارد برانسون، ستاره یوتیوب کیسی نیستات، بو،ور سون اوتکه و دکتر دیتر زتچه، مدیر عامل سابق دایم، AG.

سفر ماجراجویان به دور دنیا به سه مرحله ت،یم می‌شد که در این بین با دوستان و خانواده دیدار می‌،د. اولین مرحله یک سال و نیم طول کشید و آنها را از آمریکای ج،ی از طریق آمریکای شمالی و مرکزی به آ،کا، سواحل شرقی ایالات متحده آمریکا، کانادا، فلوریدا و نیویورک برد. آنها با 15000 یورو پس انداز شروع ،د. هنگامی که تقریباً پول خود را به دست آوردند – استفان می گوید: “ما به حدود هزار یورو در ماه نیاز داشتیم” او سرگرمی خود را به یک منبع درآمد تبدیل کرد: عکاسی از هتل های مجلل با پهپاد. آن دو ع، ها را برای شام، مک، برای خواب یا گاهی پول نقد واقعی مبا، می ،د.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/cl،ic-magazine/freedom-is-our-luxury/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.