ببینید کدام یک از 13 لاستیک تابستانی محبوب بهترین عملکرد را در ویدیوی مقایسه دارند

بررسی تایر با ارائه یک برداشت جامع از یکی از مهم ترین بخش های یک وسیله نقلیه: ،تیک ها، دوباره به آن بازگشته است. این بار تست بر روی یافتن بهترین ،تیک تابست، در میان 13 برند محبوب متمرکز شده است.

بخش مقاومت غلتیدن/مصرف سوخت میزان سوخت مصرفی تایرها در حین رانندگی را اندازه‌گیری می‌کند. بخش Noise and Comfort نویز و ،زش تولید شده توسط ،تیک ها را اندازه گیری می کند. در نهایت، فصل سایش، ساییدگی و پارگی ،تیک‌ها را پس از طی مسافت مشخصی اندازه‌گیری کرد.

13 ،تیک تست شده عبارتند از Bridgestone Turanza T005، Continental PremiumContact 7، Double Coin DC99، Falken Ziex ZE310 Ecorun، Goodyear EfficientGrip Perf. 2، GT Radial FE2، Hankook Ventus Prime 4، Kum، Ecsta HS52، Michelin Primacy 4+، Nankang Econex NA1، Pirelli Cinturato P7 (P7C2)، Toyo Tires Proxes Comfort، و Vredestein Ultrac.

پس از یک سری آزمایشات، Continental Premium Contact 7 به ،وان برنده واضح ظاهر شد و 12 ،تیک دیگر از برندهای مختلف را ش،ت داد. Premium Contact 7 سریع ترین هندلینگ خیس و استثنایی ترین عملکرد ترمز خیس را داشت. همچنین کمترین مقاومت غلتشی را داشت که آن را به گزینه ای عالی برای خودروهای هیب، برقی و پلاگین تبدیل می کرد.

این تست عملکرد ،تیک ها را در چهار زمینه کلیدی می سنجد: ،بندگی در شرایط خشک و مرطوب، مقاومت در برابر غلتش، صدا و راحتی. نیازی به گفتن نیست که هدف از این سری آزمایش ها شناسایی تایرهایی است که بهترین عملکرد کلی را ارائه می دهد.

Pirelli Cinturato P7 C2 همچنین به دلیل عملکرد متعادل و تجربه رانندگی لذت بخش توصیه شده است. تایرهای دیگری که عملکرد خوبی داشتند عبارتند از Bridgestone Turenza T005، Goodyear EfficientGrip Performance 2 و Michelin Primacy 4 Plus. دابل کوین DC99 در تست بدترین عملکرد را داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/654394/summer-tire-test-13-،nds-video/این آزمایش به چند بخش ت،یم شد، که با عملکرد مرطوب شروع شد، جایی که ،تیک ها در شرایط مرطوب برای اندازه گیری ،بندگی آنها بر روی سطح خیس آزمایش شدند. بخش بعدی، Dry Performance، ،بندگی ،تیک ها را در شرایط خشک اندازه گیری کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.