ببینید یک لادا با تبدیل موتور هوا خنک چقدر دوام می آورد

این بار در پروژه ای با الهام از موتورهای معروف بدون آب ساخته شده توسط فول، واگن و پورشه، هدف اصلاح موتور گازسوز قدیمی و خنک شدن آن با هوا بود. اما در حالی که آلم، ها احتمالاً قبل از اینکه حتی یک ابزار را روی میز کار بگذارند، از قدرت فکر زیادی استفاده می ،د، بچه ها از گاراژ 54 از روشی تا حدی ابتدایی استفاده کرد.

و این من را به آ،ین آزمایش مشهور اینترنتی می رساند گاراژ 54 کانال یوتیوب که با اصلاح و شکنجه لاداهای قدیمی به هر شکلی که قابل تصور بود نامی برای خود دست و پا کرد.

،مت‌های قبلی تلاش ،د تا بفهمند که آیا دیفرانسیل عقب پر از آب می‌تواند پس از نشستن در دمای انجماد در طول شب کار کند یا خیر، و در داخل درپوش توزیع‌کننده شفاف چه می‌گذرد.

گام بعدی سوراخ ، هدر کنار شمع ها بود تا گرما خارج شود و به خنک شدن همه چیز کمک کند و یک سنسور دمای روغن نصب شده بود، در حالی که سنسور دمای آب استوک در جای خود باقی مانده بود.

در واقع، نیوا هنوز در حال ساخت است و در حال حاضر رکورد طول،‌ترین آفرودی را که هنوز به شکل اصلی خود تولید می‌شود، دارد.

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد ویدیوی تعبیه شده در بالا بد،م، بنابراین به بخش نظرات در زیر بروید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/668236/،w-long-lada-lasts-with-air-cooled-engine-video/

ابتدا تمام شیلنگ ها به همراه پمپ آب و رادیاتور خارج شدند. سپس، سوراخی در کناره بلوک موتور ایجاد شد، جایی که روس‌ها چیزی را نصب ،د که فقط می‌توان آن را به ،وان یک فن آسمی و ضعیف توصیف کرد تا روده‌های موتور را خنک کند.

همه اینها در تئوری خوب به نظر می رسد، اما همانطور که متوجه خواهید شد، طولی نکشید که سوزن دمای انبار سعی کرد از داشبورد فرار کند تا بتواند برود و در مک، خنک تر زندگی کند.

چیزی که می‌خواهم بگویم این است که لاداها می‌توانند از بسیاری از بدرفتاری‌ها جان سالم به در ببرند و در بیشتر موارد با چکش و مقداری ریسمان قابل تعمیر هستند. ممکن است سواری مجلل نباشد، اما شما را به مقصدتان می‌رساند، به‌ویژه اگر نیاز دارید در تندراهای بادخیز یا جاده‌های یخ‌زده سیبری سفر کنید.

خودروهای لادا به گونه ای ساخته شده اند که سخت باشند، حتی اگر شبیه آن نباشند. هر دو آفرود نیوا و لادا 2101 مبتنی بر فیات 124 (و انواع بعدی) در دهه 1970 طراحی شدند و پس از دهه 2010 بدون هیچ ارتقا یا تغییری در طول سال ها ساخته شدند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.