ببینید یک Acura NSX که به مدت 15 سال در رودخانه غرق شده است واقعاً چه شکلی است

مشکلاتی که NSX با آن مواجه است بسیار زیاد است، و بسیاری از مشکلات احتمالاً تا شروع بازسازی پنهان می شوند. گذراندن تقریباً 15 سال در یک رودخانه آسیب زیادی به هر چیز تولیدی وارد می کند. خودروها مملو از ف،اتی هستند که دوست دارند زنگ بزنند و این مسئله به وضوح آکورای غرق آب را آزار می دهد.

هر چیزی که می تواند زنگ بزند احتمالاً دارد، که جدا ، NSX را به یک چالش تبدیل می کند. مک،زم‌های چراغ‌های جلوی چرخاننده زم، که مالک قصد برداشت آن‌ها را داشت، از هم پاشیدند، که این تنها نمونه‌ای از وضعیت ،اب خودرو است.

فضای داخلی به یک تغییر کامل نیاز دارد، کابین اکنون به ،وان خانه ای برای زندگی گیاهان است که اکنون تخته های گلی را اشغال می کند. سال‌های سپری شده در رودخانه، شیشه‌ی شیشه‌ی عقب روی دریچه موتور را از بین نبرد، اما پر از خاک شد و دسترسی به موتور زیر آن غیرممکن شد.

مالک جدید کار زیادی در پیش دارد تا NSX را به چیزی قابل رانندگی تبدیل کند. ما انتظار داریم که تقریباً هر قطعه از خودرو نیاز به تعویض داشته باشد و مقدار بسیار کمی از آن قابل استفاده مجدد یا قابل نجات باشد. 15 سالی که زیر آب سپری کرده است باعث گرفته قطعات، زنگ زدن پیچ‌ها و خوردگی سیم‌ها شده است.

آکورا NSX که 15 سال را در رودخانه ای در کارولینای شمالی سپری کرد، سفری طول، به سمت قابلیت رانندگی را آغاز می کند. ویدئوی جدیدی از Helix Auto Works اولین نگاه مالک به NSX را که ،یده است، ارزیابی می‌کند و آسیب‌های آب را ارزیابی می‌کند و آنچه را که در راه است برای فرآیند سخت ترمیم در پیش است.

برخی از جنبه‌های خودرو ممکن است باید بریده شوند و به طور کامل جایگزین شوند، اما مالک تا زم، که بازسازی آغاز نشود، متوجه نخواهد شد. ما انتظار داریم در ماه های آینده ویدیوهای بیشتری را در مورد پروژه LochNSX ببینیم و امیدواریم که مالک جدید با موانع زیادی برای دستیابی به چشم انداز خود برای خودروی نمادین روبرو نشود.


منبع: https://www.motor1.com/news/659297/see-what-acura-nsx-in-river-looks-like/

مالک می‌توانست کاپوت را باز کند (از طریق روش‌های غیر متعارف)، شاسی ،یفی را نشان می‌دهد که به کار زیادی نیاز دارد و این در بالای آسیب‌های دیگر خودرو است. چیزی ستون A سمت سرنشین را پیچانده است، که ممکن است غیرقابل تعمیر باشد، و یک فرورفتگی عظیم در گلگیر عقب سمت سرنشین وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.