بخش Robotaxi جنرال موتورز در سال 2023 وارد “تعداد زیادی از بازارها” می شود


جنرال موتورز با خدمات تا،ی خودران خود در ایالات متحده به سرعت در حال پیشرفت است. تابستان امسال، این خودروساز برای شروع عملیات واقعی در خیابان های سانفرانسیسکو چراغ سبز دریافت کرد و به نظر می رسد که این تازه آغاز راه است. کروز، بخش ربات‌ا،ی جنرال موتورز، برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای راه‌اندازی خدمات خود در فهرست رو به رشدی از شهرها و بازارهای دیگر در سال آینده دارد.

رویترز اخیراً با مدیر عملیاتی کروز، گیل وست، صحبت کرده بود که به نشریه گفت توسعه با آستین و فینی، آغاز خواهد شد، که به زودی به سانفرانسیسکو اضافه خواهد شد. وست بدون اشاره به جزئیات بیشتر در مورد شهرهایی که پس از آستین و فینی، دنبال خواهند شد، افزود: “احتمالاً شاهد خواهید بود که ما در سال آینده تعداد بازارها را به تعداد زیادی گسترش دهیم.” با این حال، برنامه نهایی برای شرکت تسریع در استفاده از فناوری خودران خود در شهرهای بیشتر و بیشتر با استفاده از “کتاب بازی تکرار شونده” توسعه یافته در سه شهر اول که خدمات در آن در دسترس خواهد بود.

تا،ی بدون راننده GM Cruise

6 ع، ها

جالب‌تر – و به نظر ما، این بخش پتانسیل بالاتری دارد – کروز همچنین در حال آزمایش خودروهای تحویل خودکار است و Walmart سرمایه‌گذار در این پروژه است. زنجیره ،ده‌فروشی در حال حاضر از یک ناوگان آزمایشی از نمونه‌های اولیه Cruise Origin در هشت فروشگاه در فینی، و غرب استفاده می‌کند. رویترز خدمات تحویل “این پتانسیل را دارد که بخش بزرگی از تجارت باشد.”

در حال حاضر، کروز حدود 30 تا،ی شورولت بولت تمام برقی را در اطراف سانفرانسیسکو راه اندازی می کند که انتظار می رود به زودی تعداد بیشتری از آن ها اضافه شود. در ابتدا، سواری ها به ،وان یک فعالیت تبلیغاتی ،ب و کار رایگان بود و فقط برای کاربران دارای حساب کروز در دسترس بود. در حال حاضر، تا زم، که خودروهای بیشتری به ناوگان اضافه شوند، کروز فقط دعوت‌نامه است.

هرچند محدودیت هایی وجود دارد. ابتدا باید به لیست انتظار بپیوندید و پس از باز شدن یک مکان، یک دعوت نامه دریافت خواهید کرد. سپس می‌تو،د با حدا،ر دو مهمان در یک زمان، اما تا زم، که حداقل 18 سال سن داشته باشند، از خدمات خودران استفاده کنید. بچه ها و حیوانات خانگی حداقل در حال حاضر مجاز نیستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/624444/gm-cruise-launch-2023/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.