بدنه تولیدی به ظاهر طولانی‌تر فراری SF90 Spied مخفی شده است

فراری SF90 Stradale را در می 2019 معرفی کرد و سپس در نوامبر 2020 خط تولید را با SF90 Spider گسترش داد. در ماه مه امسال، نمونه اولیه نیمه استتار شده این کوپه در حال آزمایش جاسوسی شد و به تازگی برای ، پرانسینگ هیب، پلاگین اشاره کرد. از آن زمان تاکنون چندین بار شکار شده است و اکنون پاپاراتزی های خودرویی خودرویی متفاوت را مشاهده کرده اند که ظاهراً بدنه کامل تولیدی را پوشیده است.

ع، جاسوسی بدنه تولیدی فراری SF90 Versione Speciale

از زمان عرضه SF90 در سه سال و نیم پیش، تیم ایتالیایی دستور العمل هیب، پلاگین را کاهش داده اند تا یک V6 برای 296 GTB / Spider در نظر گرفته شود. علاوه بر این، نمونه اولیه Hypercar 499P Le Mans که اخیراً معرفی شده است، از آسیاب شش سیلندر نیز استفاده می کند. SF90 VS یا هر نام دیگری که خواهد بود احتمالاً V8 خود را حفظ خواهد کرد.

12 ع، ها

به نظر می رسد که SF90 تغییرات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد زیرا تصاویر جاسوسی مجاور این تصور را به ما می دهند که خودروی آزمایشی بدنه بلندتری دارد. به نظر می رسد فراری از دستور العمل دم دراز استفاده شده توسط مک لارن و پاگ، پیروی می کند، مگر اینکه این لباس مبدل ما را فریب دهد. تغییرات قابل توجهی در ،مت جلو برنامه ریزی شده است، جایی که جنس پارچه یک دماغه بازطراحی شده را پنهان می کند، جایی که احتمالاً تغییرات هوا و خنک کننده وجود دارد.

فراری به ندرت در مورد محصولات آینده صحبت می کند و بنابراین باید منتظر رونمایی رسمی باشیم تا از تغییرات احتمالی در پیشرانه مطلع شویم. SF90 Stradale با قدرت 986 ، بخار از یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو و سه موتور الکتریکی، در حال حاضر بسیار قدرتمند است. با این حال، اگر ،وجی ،یبی آن به مرز 1000 ، بخار برای “Versione Speciale” که در اینجا دیده می شود برسد، خیلی تعجب نخواهیم کرد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

Stradale به روز شده می تواند یک مشتق جدید فقط برای مسیر ایجاد کند، با قضاوت در نمونه اولیه که اخیراً با بال عقب بزرگ جاسوسی شده است. انتظار می‌رود فراری SF90 اصلاح‌شده را در سال آینده معرفی کند، و شایعه شده است که جایگزینی بالقوه لافراری در سال 2024 وارد بازار می‌شود. اینها تنها دو خودرو از 15 خودرویی هستند که قرار است تا سال 2026 وارد بازار شوند، با یک مدل کاملاً الکتریکی که قرار است یک سال زودتر به بازار عرضه شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/619492/ferrari-sf90-longtail-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.