بررسی صرافی کوینکس و خدماتی که این صرافی به کاربران ارائه می‌دهد همتاپی

برای واریز وجه به کیف پولصرافی کوینکس روی گزینه wallet در قسمت منو کلیک کرده و در قسمت asset portfolio اسم کوین موردنظر را وارد کنید و روی گزینه deposit کلیک این سایت کنید. در این مقاله سعی کردیم کامل‌ترین آموزش صرافی کوینکس را ارائه کنیم. با مطالعه دقیق بخش‌های مختلف این مطلب و همچنین مشاهده فیلم‌های آموزشی، به‌راحتی می‌توانید فعالیت خود را در صرافی Coinex آغاز کنید. آیا با کوینکس کار کرده‌اید؟ آیا کار کردن با این صرافی را به دیگران هم توصیه می‌کنید؟ اگر در زمان استفاده از صرافی کوینکس با سؤال یا ابهامی مواجه شدید، حتماً آن را با ما در میان بگذارید.

  • جالب است بدانید تاکنون حدود 6/7 میلیارد توکن CET سوزانده شده‌ است.
  • این هزینه در بسیاری از مواقع هزینه مربوط به خود شبکه رمز ارز مورد نظر است و گاهی نیز صرافی ها هم مبلغی اضافه بر آن به عنوان کارمزد از حساب کاربران کم می نمایند.
  • در نهایت روی دکمه‌ی سبز رنگ خرید یا قرمز رنگ فروش کلیک می‌کنید تا سفارش شما انجام شود.
  • ابتدا روی دایره در سمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید تا بتوانید لیست جفت ارزها را ببینید.

این اپلیکیشن را می توانید برای موبایل های اندرویدی و آیفون دانلود و به صورت رایگان نصب کنید. با اتصال به حساب کاربری خود نیز می توانید تمام اطلاعات را در اپلیکیشن این صرافی در دسترس داشته باشید. کاربران خارجی معمولاً با این چالش‌ها روبرو نیستند و می‌توانند انتخاب خود را در میان همه رده بالاها به سرانجام برسانند. اما با توجه به محدودیت‌هایی که در این باره برای کاربران ایرانی وجود دارد، لازم است تا شرایط کاملاً روشن و شفاف شود. زیرا بسیاری از کاربرانی که در حال حاضر از خدمات صرافی های خارجی استفاده می‌نمایند، هیچ شناختی نسبت به آنها نداشته و تنها به جهت تبلیغات و یا آشنا شدن با آنها از طریق اینترنت، در این شرایط قرار گرفته‌اند. با بررسی جزئیات صرافی کوینکس بهتر درک خواهید کرد که در حال استفاده از خدمات چه صرافی هستید.

آموزش ژورنال نویسی و ثبت معاملات

از آنجایی که میانگین هزینه‌ها در صنعت ارز دیجیتال در محدوده ۰.۲۰% تا ۰.۲۵% قرار دارد، می‌توان گفت هزینه‌ها در کوینکس در محدوده میانگین جهانی است. طبق نظر کارشناسان جهت افزایش امنیت دارایی‌های رمزنگاری شده خود بهتر است در بازه‌های زمانی چند ماهه پسورد حساب کاربری صرافی را تغییر دهید. تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس از طریق دو روش متفاوت امکان‌پذیر بوده و برای اجرای هر یک از این روش‌ها تنها کافی‌ست مانند آموزش زیر عمل کنید. پس از ارسال درخواست برداشت از حساب کاربری خود در صرافی، کوینکس از کاربران می‌خواهد تا از طریق ایمیل یک بار دیگر نیز درخواست برداشت خود را تایید کنند. این کار از نابود شدن دارایی کاربران به دست افراد سودجو جلوگیری می‌کند. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت‌نام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید.

صرافی OKX – مزایا و معایب صرافی اوکی ایکس

بعد از پایان مراحل مذکور، نتیجه بررسی احراز هویت شما ظرف یک تا سه روز کاری از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی می‌شود. کد شش‌رقمی را که در اپلیکیشن Google Authenticator نشان داده می‌شود، در کادر مشخص در سایت کوینکس وارد کنید. در ادامه، QR کد را که در سایت کوینکس نشان داده می‌شود، با موبایل اسکن کنید.

صرافی کوینکس تحویل را در مدت ۵ تا ۱۵ دقیقه برای مقادیر کوچک و حداکثر ۱۵ تا ۳۰ دقیقه برای برداشت بزرگتر انجام می‌دهد. صرافی کوینکس ادعا می‌کند که همکاری با تیم امنیتی درجه یک جهان، حفاظت کاملی را ارائه می‌کند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی آن تیم امنیتی را تشکیل می‌دهد، وجود ندارد. کوینکس شبکه اصلی خود را در نوامبر ۲۰۱۹ با هدف ایجاد یک سیستم تجاری غیرمتمرکز که توسط جامعه اداره شود، راه‌اندازی کرد. صرافی کوینکس دارای پنج محصول و خدمات مالی است که به خوبی در یک اکوسیستم برای تجارت رمزارزها یکپارچه شده‌اند. با هر دارایی دیجیتال یا ارز فیاتی که صرافی کوینکس از آن پشتیبانی می‌کند می‌توان از این خدمات استفاده کرد.

  • بنابراین همیشه توصیه می شود که از اهرم های پایین برای انجام معاملات فیوچرز استفاده کرده و برای معاملات خود حد ضرر قرار دهید چون بستن معامله با ضرر نسبت به از دست رفتن کل سرمایه، قطعا بهتر خواهد بود.
  • سطح بندی و لول بندی کاربران در صرافی کوینکس در دو حالت انجام می شود.
  • مشکلاتی از این قبیل به‌دلیل سرورهای محدود این صرافی رخ می‌دهد.
  • پیشنهاد میکنیم برای استفاده از کوینکس حتماً از دوره آموزش صرافی کوینکس با ادرس زیر استفاده کنید.
بررسی صرافی کوینکس و خدماتی که این صرافی به کاربران ارائه می‌دهد همتاپی

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.