برونکو، لندرور، مرسدس-ای ام جی کلاس G را در مقیاس 1:10 تماشا کنید.

این گروه راه خود را از میان گل و لای به قدری ضخیم می کند که مانع از یک تانک و بالا رفتن از شیب های لغزنده شود. آنها بر اندام درختان و ص،ه های پوشیده از ،ه غلبه می کنند. گاهی اوقات یک وسیله نقلیه در مرکز بالا قرار می گیرد یا گیر می کند، مجبور می شود به عقب برگردد و راه دیگری برای دور زدن مانع پیدا کند. در برخی صحنه ها صدای جوشیدن آب نهر را می شنوید. برای بسیاری از ما، صدا آرامش بخش است. اما برای یک وسیله نقلیه RC در مقیاس 1:10، صدای یک رودخانه ،وشان است که به همه ،، که جرات دارند یادآوری می کند که یک قدم اشتباه از عذاب حتمی فاصله دارند.

بخشی از جذابیت آفرود غلبه بر موانع سخت با ،یبی از زرنگی، شوخ طبعی و وسیله نقلیه ای سخت است که از کار خارج نمی شود. با صبر، ظرافت و تج،ات من،، می تو،د بر هر چیزی غلبه کنید و احساس موفقیت کنید. هنگامی که در حال رانندگی با یک وسیله نقلیه RC در مقیاس خارج از جاده هستید، ممکن است ریسک آنچنان زیاد نباشد، اما این کار را آسان‌تر یا کم‌تر نمی‌کند.

بلافاصله پس از خفاش، گروه با چالش هایی روبرو می شود. وسایل نقلیه باید از یک نهر عبور کنند و از طریق یک جریان سریع با آب تا درهای خود حرکت کنند. سپس از نهر بلند شدند، به م،ای واقعی کلمه، برای بالا آمدن از یک تپه شیب دار از یک وینچ کمک خواستند. شما می تو،د تنش رانندگان و کابل را احساس کنید، در حالی که SUV ها در شیب پر آب تلاش می کنند.

چیزی که تماشای این ویدیو را رضایت بخش می کند، زوایای دوربین است. بیشتر آن در سطح چشم، یا حداقل سطح چشم وسایل نقلیه، اگر شما یک فرد در مقیاس 1:10 بودید، شلیک می شود. این شما را درست در میانه عمل قرار می دهد. شما نمی تو،د نفس خود را حبس کنید زیرا هر وسیله نقلیه سیستم تعلیق خود را تا حد مجاز کش می دهد یا عملاً روی سپر جلوی خود می ایستد در حالی که به سمت پایین شیب سنگی می رود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653284/watch-scale-suv-go-off-roading/

اخیراً یک گروه اختصاصی از آفرودهای RC از کانال یوتیوب FC RC Car Tra،as Mancave مکان جدیدی برای کاوش پیدا کرده اند. وسایل نقلیه آنها شامل برانکو، لندرور، و در بالاترین سطح، مرسدس-ای ام جی ک، G بود. یک دوج پاور واگن قدیمی برای شرکت در این سرگرمی ظاهر شد. و مانند کلوپ های آفرود در همه جا، چند جیپ و لندکروزر وجود داشت که با این چالش روبرو شدند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.