بزرگراه پورتلند، اورگان در طول طوفان شدید زمستانی به پارکینگ تبدیل می شود



ترافیک ساعت شلوغی در ا،ر شهرها به اندازه کافی بد است، بدون اینکه با ،ابی ها، بسته شدن خطوط، یا مانند مورد رانندگان در پورتلند، اورگان، تقریباً رکورد برف چهارشنبه گذشته مواجه شویم. در مجموع، این طوفان 10.8 اینچ برف بارید و دومین طوفان بزرگ در تاریخ منطقه را به خود اختصاص داد.

کافی بود جاده ها را به پارکینگ تبدیل کنیم تا ترافیک متوقف شود. بدترین مشکلات در مرکز شهر پورتلند و اطراف آن از جمله I-5، I-205، و I-84 بین ایالتی رخ داد. در نتیجه، بسیاری از رانندگان تا هفت ساعت در وسایل نقلیه خود گیر ،د، از جمله یک خبرنگار و فیلمبردار او برای اخبار KGW8.

به گزارش خبرنگار، گهگاه ترافیک حدود یک دقیقه شروع به حرکت می کرد و دوباره متوقف می شد. آنها در پنج ساعت اول به سختی شش مایل را طی ،د زیرا برف به سرعت جمع شد. در طول راه، مردی را دیدند که در حال تمیز ، برف پاک کن های سوباروی خود بود و فرد دیگری که سعی داشت زنجیر برف را روی یک تویوتا پریوس ببندد. مردم همچنین از اتومبیل خود پیاده می شدند و سعی می ،د ببینند چه چیزی مانع ترافیک شده است.

تعداد نامحسوسی از مردم بنزین تمام شد یا تصمیم گرفتند وسایل نقلیه خود را رها کنند و شانس خود را پیاده روی کنند. علاوه بر بزرگراه ها، تقاطع ها نیز به پارکینگ تبدیل شدند. در شمال شرقی خیابان 41 و Wistaria Drive، چندین اتومبیل رها شده، دو ون Ridwell و حتی یک اتوبوس TriMet در روز شنبه سرگردان ماندند.

اداره حمل و نقل پورتلند صدور استناد برای خودروهای رها شده را به حالت تعلیق درآورد، اما نشان داد که مالکان همچنان مسئول هرگونه هزینه یدک کش هستند. با توجه به هواشناسی KGW8، انتظار می‌رود تا آ، هفته برف روی زمین باقی بماند، که بازیابی وسایل نقلیه را دشوار می‌کند و احتمالاً ترافیک صبح دوشنبه را پیچیده می‌کند.

اگر به دلیل هوای زمست، در ترافیک یا کنار جاده گیر افتاده اید، بهترین کار این است که در ماشین خود بم،د. از بنزین کم استفاده کنید، فقط به طور متناوب ماشین خود را روشن کنید تا فضای داخلی گرم شود. همچنین، اگر در هوای زمست، قصد سفر دارید، باک بنزین خود را پر نگه دارید و پتو، آب و مواد غذایی فاسد نشدنی مانند نوارهای پروتئینی را در وسیله نقلیه خود حمل کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/654416/portland-highway-standstill-during-winter-storm/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.