بعدی مرسدس بنز کلاس E واگن برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت

نسل بعدی مرسدس بنز ک، E به خوبی در مرحله توسعه خود قرار دارد زیرا از دسامبر 2021 در جاده های عمومی آزمایش شده است. با این حال، خودروی اجرایی همیشه به شکل سدان ظاهر می شد – تا همین اوا،، با حسن نیت از walkoARTvideos در یوتیوب.

همانطور که انتظار می رفت، ک، E شبیه مرسدس ک، S کوچک شده با تغییرات طراحی تکاملی در مدل فعلی خواهد بود. پیش بینی می شود جلوپنجره کوچکتر از قبل شود و همچنین مجموعه ای از چراغ های جلو باریکتر. انتظار می رود ،مت عقب نیز همین رویکرد را داشته باشد. به طور کلی، نسل بعدی ک، E، چه در فرم سدان یا واگن، ظاهری شیک‌تر از نسخه نسل پنجم مدل W213 خواهد داشت.

در همین حال، فضای داخلی در ویدیوی بالا پیش‌نمایش نشده بود، اما ما گمان می‌کنیم که تفاوتی با آنچه قبلاً داشتیم نخواهد داشت. شایان ذکر است، تصاویر جاسوسی داخلی یک صفحه نمایش دوگانه مانند ک، S را نشان می دهد. ،، که منتظر نسل بعدی ک، E هستند می توانند از جدیدترین ویژگی های کمک راننده این خودروساز آلم، انتظار داشته باشند.

مرسدس بنز هنوز تاریخ دقیق عرضه نسل بعدی W214 E-Cl، را اعلام نکرده است، اما ما انتظار داریم تا پایان سال رونمایی شود. مدل ،وجی در سال 2016 معرفی شد، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که یک اصلاح اساسی انجام شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/613752/mercedes-ecl،-wagon-spy-video/

به‌،وان مدل سقف بلند، می‌تو،د انتظار داشته باشید که ک، E همان استایل سدان را داشته باشد، البته با تغییرات آشکار در ،مت عقب. رندرهای غیررسمی بالا تصور می کنند که سدان ک، E بعدی بر اساس ع، های جاسوسی چگونه خواهد بود.

برای اولین بار، نسل بعدی واگن مرسدس E ک، در یک جاده عمومی گرفتار شد. در یک تقاطع منتظر چراغ سبز بود، با تمام پنهان کاری هایی که از یک خودروی آزمایشی انتظار داشتید. دو نمونه اولیه وجود داشت، اگرچه تفاوت بین این دو در ویدیو مشخص نبود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.