بنتلی رکورد 1000 شیشه عسل از زنبورهای پرنده خود برداشت کرد.

برداشت عسل بنتلی

“زنبورهای پرنده” به ،وان کلنی متشکل از 120000 زنبور عسل بومی در سال 2019 شروع به کار کرد و از آن زمان به بیش از 600000 زنبور عسل در ده کندوی فعال رسیده است. برای کشت کندو، بنتلی با “باکلی بیز” که مسئول حفظ سلامت کلنی و تولید عسل هستند، همکاری کرد. آنها اطمینان حاصل می کنند که هر قاب لانه زنبوری چرخانده می شود تا هر قطره عسل را است،اج کند، که قبل از ریختن در شیشه، تخلیه، فیلتر و تخلیه می شود.

در نتیجه تلاش های بنتلی، این شرکت سال آینده پنج سال بی طرفی کربن را در کارخانه Crewe جشن خواهد گرفت. این شرکت تلاش های تنوع زیستی و پایداری خود را به ،وان بخشی از این موفقیت می داند. با این حال، این شرکت انجام نشده است. در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی ابتکارات جدیدی برای بهبود بیشتر تأثیرات زیست‌محیطی خود است و اطمینان حاصل می‌کند که سایت و عملیات تجاری آن به طور مستمر منع،‌کننده جاه‌طلبی‌های شرکت برای تبدیل شدن به «پیشرو در تحرک لو، پایدار» است.


منبع: https://www.motor1.com/news/626240/bentley-harvests-1000-jars-of-،ney/

10 ع، ها

مرکز تعالی تولید عسل یکی از ابتکاراتی است که بنتلی برای ارتقا و بهبود پایداری سایت در کارخانه خود راه اندازی کرده است. همچنین بیش از 100 درخت در اطراف محوطه کارخانه کاشته و خانه های پرندگان و جعبه های جوجه تیغی ساخته شده است که در محوطه دانشگاه پراکنده است. فعالیت های دیگر شامل کاشت گیاهان و جانوران از جمله بیش از 5000 پیاز گل نرگس است که همه آنها برای بهبود محیط زیست محلی در نظر گرفته شده است. اخیراً، این شرکت با The Macallan برای ترویج بازیافت و تولید بطری های ساخته شده از بنتلی های بازیافتی همکاری کرد.

همانطور که بنتلی آن را توصیف می کند، فرآیندهای است،اج و انقباض با همان “توجه به جزئیات و عالی بودن مورد انتظار از برند بنتلی” انجام می شود. هنگامی که عسل به درستی ریخته شد، با دقت در شیشه های ظریف بسته بندی می شود. سپس آن را به ،وان یک هدیه منحصر به فرد به بازدیدکنندگان VIP و مهمانان مقر بنتلی در کرو ارائه می شود.

سال 2022 یک سال پرچمدار برای “زنبورهای پرنده” بنتلی بود که رکورد 1000 شیشه عسل را از مرکز عالی تولید عسل این شرکت تولید کرد. بنتلی مرکز تعالی را به ،وان بخشی از ابتکار پایداری #GOTOZERO خود برای ترویج تنوع زیستی در اطراف محوطه دانشگاه خود تأسیس کرد.

به گفته پیتر بوش، عضو هیئت مدیره، “این کارگران سخت کوش نه تنها به تنوع زیستی محلی ما کمک می کنند، به نظر من، آنها همچنین تولید کنندگان برخی از بهترین عسل های با کیفیت در جهان هستند و از همتایان خود در مرکز تعالی ما الهام می گیرند. برای پایان خودرو.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.