بنتلی فندق شکن را با صداهایی از کارخانه کربن خنثی ضبط می کند


فصل کریسمس فرا رسیده است و به احتمال زیاد، شما نام “فندق شکن” را شنیده اید – یک موسیقی ک،یک که معمولاً در تعطیلات پخش می شود. فندق شکن که توسط پیوتر ایلیچ چایکوفسکی ساخته شده است شهرت جه، پیدا کرده است، تا جایی که حتی اولین نت های موسیقی باله نیز باید حس کریسمسی را برای ،، که با آن آشنا هستند، ایجاد کند.

و در حالی که فندق شکن معمولا توسط یک ار،تر یا گروهی از نوازندگان نواخته می شود، بنتلی برداشت متفاوتی از ک،یک کریسمس منتشر کرده است.

بنتلی از طریق آقای SC Lause، مدیر الف‌ها، می‌گوید: «وقتی در کارخانه راه می‌روید، فقط چیزی نیست که می‌بینید، بلکه چیزی است که می‌شنوید بسیار متمایز است.

Bentley Crewe Factory Sounds For

9 ع، ها

ویدیوی بالا با نمای پرنده ای از پنل های خورشیدی نصب شده در بالای کارخانه کربن خنثی Crewe شروع شد و با آواز پرندگان همراه بود. سپس به اجرای دل،بی با حضور مهندسان بنتلی ادامه داد.

با استفاده از صداهای تولید شده در کارخانه Crewe، نسخه بنتلی از The Nut،er شامل تفنگ های چرخ دار، رنگ پاش ها، شیشه های برقی آزمایش می شود، درها باز و بسته می شوند، و بسیاری از ،مت های بنتلی شکاف، پیچ و دوخته می شوند. حتی صدای غرش کتری و صدای قلقلک یک قاشق چای خوری در یک لیوان ضبط شد که نشان دهنده صدایی است که قلب هر مهندس و صنعتگری را گرم می کند.

اگر صحبت از کارخانه Bentley’s Crewe شد، این کارخانه در واقع اولین کارخانه خودروسازی لو، بدون کربن در بریت،ا است. در سال 2019 توسط Carbon Trust تأیید شد و تأیید می کند که کارخانه Crewe استاندارد بین المللی PAS 2060 را برای بی طرفی کربن رعایت کرده است.

اولین بنتلی تمام برقی ابتدا قرار بود تا سال 2025 عرضه شود. با این حال، به دلیل نگر، هایی که به مسائل نرم افزاری گروه فول، واگن مربوط نمی شد، برند بریت،ایی مجبور شد عرضه را تا سال 2026 به تعویق بیندازد و این شرکت را چند ماه عقب انداخت. این خودروساز قرار است تا پایان دهه پنج خودروی برقی را به ،وان بخشی از طرح پنج در پنج خود معرفی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/625915/bentley-the-nut،er-factory-sounds/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.