بنتلی مولینر باتور آینده الکتریکی این برند را پیش‌نمایش می‌کند


برای اولین بار پس از مدت ها، خودروهای بنتلی قرار است کمی متفاوت به نظر برسند. بنتلی مولینر باتور کوپه جدید این هفته در مونتری، کالیفرنیا به نمایش در می آید و پیش نمایشی می کند که همه مدل ها در حرکت رو به جلو چگونه خواهند بود.

Batur از چند جهت به زبان طراحی سابق بنتلی کمک می کند. چراغ‌های جلوی گرد ت،یم‌شده از بین رفته‌اند و این کوپه دارای چراغ‌های سه‌تابه شیک با لهجه‌های LED است که به سمت گلگیرهای جلو بیرون می‌آیند. جلوپنجره جدید با جزئیات سپر تهاجمی در زیر آن تکاملی است، چرخ‌های 22 اینچی منحصربه‌فرد درون چاه چرخ‌ها قرار گرفته‌اند و چراغ‌های عقب حتی باریک‌تر از قبل هستند.

بنتلی مولینر باتور
بنتلی مولینر باتور
بنتلی مولینر باتور

Batur توسط مدیر طراحی آندریاس مینت و تیمش در بنتلی ساخته شد. مانت در سال 2021 پس از 25 سال در گروه فول، واگن که با برندهایی مانند فول، واگن و آئودی کار می کرد، به بنتلی پیوست. ممکن است Mindt را به ،وان طراح آئودی E-Tron الکتریکی به یاد بیاورید.

مشابه E-Tron، مولینر باتور استایل بنتلی را هدایت خواهد کرد، زیرا این خودروساز به ،وان بخشی از استراتژی “Beyond100” به تولید خودروهای برقی تبدیل می شود. بنتلی امیدوار است تا سال 2030 کاملاً برقی شود، اما خود مولینر باتور برقی نیست.

موتور 6.0 لیتری W12 دو توربوی بنتلی که در همه جا حاضر است در زیرساخت زندگی می کند و در اینجا تنظیم شده است تا 710 ، بخار قدرت (544 کیلووات) و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید کند. این قدرتمندترین خودرویی است که این شرکت تا به حال ساخته است و بر روی سیستم تعلیق بادی پیشرفته سوار می شود که ضد غلتش فعال الکتریکی، دیفرانسیل الکترونیکی لغزش محدود و فرمان چهار چرخ را اضافه می کند.

بنتلی مولینر باتور

16 ع، ها

فضای داخلی Batur به اندازه نمای بیرونی تفاوت چشمگیری ندارد. کابین با الهام از Bacalar سال گذشته، هویت بنتلی خود را با مواد به روز شده متن، با س، دلخواه هر مشتری حفظ می کند – البته همه با توجه به محیط زیست.

سه انتخاب از مواد پایدار در داخل Batur موجود است: چرم اسکاتلندی و ایتالیایی و همچنین جیر مصنوعی Dinamica. فرش ها از نخ بازیافتی ساخته شده اند که برای اولین بار برای این شرکت است. و به جای فیبر کربن، بنتلی از یک کامپوزیت الیاف طبیعی استفاده می‌کند که می‌گوید منابع پایدارتری دارد. برای ،، که به دنبال همه چیز هستند، بنتلی حتی اجزای خاص پرینت سه بعدی را در طلای 18 عیار ارائه می دهد.

بنتلی تنها 18 نمونه از مولینر باتور را با قیمت گزاف 1.65 میلیون پوند (حدود 2.0 میلیون دلار با نرخ تبدیل فعلی) خواهد ساخت و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، هر کدام قبلاً مح،ه شده است. تولید در اوایل سال 2023 پس از تکمیل آزمایش نهایی با چند نمونه اولیه که انتظار می رود در اوا، همان سال به دست مشتریان برسد، آغاز می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/604757/bentley-mulliner-most-powerful-bentley/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.