بهترین رندرهای هفته 26 سپتامبر

رندر فراری تروبرد


منبع: https://www.motor1.com/news/613278/best-renderings-september-26/

رندر Porsche Boxster EV

نسل جدید BMW سری 5 با M5 جدید مربوطه در دست توسعه است. ما نمونه‌های اولیه‌ای را در جاده‌های عمومی مشاهده کرده‌ایم و این رندر تحول طراحی را برای سدان سریع پیش‌بینی می‌کند.

رندر Skoda Superb 2023

پورشه در اواسط دهه آینده برای خودروی اسپورت کوچکتر خود، با،تر، به نیروی الکتریکی روی خواهد آورد. این وسیله نقلیه از مفهوم Mission R الهام گرفته شده است و این رندر لباس های تولیدی را به جای اشکال بیش از حد تهاجمی مفهومی قرار می دهد.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ،یب می‌کند.

رندر BMW M5 2024

Superb به زودی یکی از معدود مدل های بخش D باقی خواهد ماند که هنوز در اروپا موجود است. نسل جدید به ارائه عملکرد و راحتی بی‌نظیر در این بخش ادامه خواهد داد، که با فناوری‌های جدید و پیشرانه‌های برقی تزئین شده است.

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زم، که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

به نظر می رسد که نمایه Purosangue با فرمول کامیون بسیار من، است و اکنون یک رندر برای تصویر آن مسابقه وجود دارد. البته هیچ مدرکی وجود ندارد که فراری هرگز یک کامیون راه اندازی کند، بنابراین این یک ایده صرفاً گمانه زنی باقی خواهد ماند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.