بهترین رندرها برای هفته 17 اکتبر

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زم، که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

BMW X2 جدید در حال حاضر در دست توسعه است. بر اساس پلت فرم FAAR، این مدل طیف موتورهای احتراقی خود را با آسیاب پرچمدار 2.0 لیتری در تریم M35i حفظ خواهد کرد.

سوزوکی سوئیفت در ایالات متحده فروخته نمی شود اما همچنان بخش مهمی از خانواده این شرکت ژاپنی است. نسل جدیدی به زودی در راه است و ما این رندر اختصاصی را داریم که نشان می دهد دریچه پنج در چگونه می تواند باشد.

رندر BMW X2 2024


منبع: https://www.motor1.com/news/617723/best-renderings-october-17/

یکی از پرفروش ترین مدل های فول، واگن به زودی طراحی مجدد کامل خواهد داشت. با این حال، نسل بعدی تیگوان از نظر طراحی یک تغییر بزرگ را نشان نخواهد داد و این رندر پیش نمایش طراحی تکاملی است.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

رندر VW Tiguan 2024

آن را به ،وان یک رقیب تسلا مدل 3 در نظر بگیرید، البته با طراحی زیباتر و آیرودینامیک بهتر. این رندر پیش نمایش مدل تولیدی را با طراحی متاثر از Vision EQXX نشان می دهد.

رندر سوزوکی سوئیفت
رندر مرسدس بنز EQC اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ،یب می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.