بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 12 دسامبر

ع، های جاسوسی فورد رنجر XLT 2023

بیوک در حال احیای نام الکترا است و این نام برای خودروهای برقی من، است. ظاهراً این خودرو با طرح تک موتوره، محرک عقب یا سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره در دسترس خواهد بود.

ع، جاسوسی ماشین تست BMW M EV

در حالی که می دانستیم آئودی در حال توسعه نسل جدیدی از A4 است، این گا،ی اولین فرصت ما برای دیدن واگن آوانت به ،وان یک هیب، پلاگین بود. این مدل در حال حاضر به ،وان PHEV در دسترس نیست، بنابراین این یک افزوده بزرگ به خط تولید است. ظاهراً RS4 پرطرفدار نیز از یک راه‌اندازی پلاگین استفاده می‌کند.

Mini یک کراس اوور جدید Countryman نیز در دست توسعه دارد. حتی از پوشش استتاری مشابه هاردتاپ استفاده می کند. استایل با،تر و تراش خورده تر از مدل فعلی به نظر می رسد.

مهندسان فول، واگن یک استراتژی دارند که در آن دوست دارند وسایل نقلیه آینده را در طول توسعه به ،وان خودروهای فعلی بپوشانند. این تیگوان دقیقاً همین وضعیت را دارد. برآمدگی ها کمی طول، تر از خودروی موجود به نظر می رسند.

ع، جاسوسی کمتر مرسدس AMG GT کوپه 2023 مینی در حال آماده سازی نسخه های احتراقی و الکتریکی هارد تاپ بعدی است. آنهایی که در اینجا هستند، نوع ICE هستند. استایلی که در زیر پوشش زرد در اینجا به نمایش گذاشته شده است، تفاوت چند، با نسل فعلی ندارد.

مرسدس AMG GT کوپه نسل جدیدی در راه است. طبق گزارشات، قطعات زیادی با مرسدس بنز SL ک، جدید مش، است. با این حال، این مدل تنها به صورت کوپه در دسترس خواهد بود.

13 ع، ها

این Buick Encore GX هیچ استتاری در بیرون ندارد، اما داستان واقعی در درون است. این بهترین شانس ما برای دیدن دسته ابزار دیجیتال و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی است که یک قاب مش، دارند. کنترل‌های HVAC در پشته مرکزی پایین‌تر هستند و دو دریچه در بالای آن‌ها قرار دارند.

ع، جاسوسی نسل بعدی Mini Cooper Front View

8 ع، ها

این هفته دو دسته از ع، های جاسوسی واگن BMW سری 5 داریم. این وسیله نقلیه در هر دو گا،ی مشابه به نظر می رسد، اما گفته می شود که آنها دارای پیشرانه های متفاوتی هستند. این یکی دارای پلاگین هیب، است.

اولین ع، جاسوسی BMW سری 5 تورینگ PHEV ع، های جاسوسی هیب، پلاگین آئودی A4 Avant ع، های جاسوسی تورینگ سری 5 بی ام و جدید ع، های جاسوسی جدید فول، واگن تیگوان 2024

32 ع، ها

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

14 ع، ها

بار دیگر شاهد کار پورشه بر روی نسل بعدی 718 با،تر هستیم. این خودروهای توسعه از ،یبی از قطعات قدیمی و جدید، علاوه بر اجزایی که احتمالا فقط برای پنهان ، هستند، استفاده می‌کنند. مدل تولیدی باید در سال 2024 معرفی شود.

14 ع، ها

نسخه جه، فورد رنجر جدید بیش از یک سال پیش رونمایی شد. با این حال، نوع آمریکای شمالی هنوز رونمایی نشده است. این یکی دارای پوشش استتار س، و مقداری پارچه مشکی روی بینی است. بدن آماده تولید به نظر می رسد.

19 ع، ها

ع، جاسوسی Mini Countryman Front View

BMW کانسپت M EV خود را معرفی کرد در آگوست 2021. با این حال، این فرصتی است برای دیدن مدل در دنیای واقعی. این وسیله نقلیه دارای یک موتور الکتریکی است که هر چرخ را به حرکت در می آورد. ادامه آزمایش این سدان می تواند نشانه ای از یک نسخه تولیدی در افق باشد.

ع، جاسوسی Porsche 718 Boxster EV 2025 در نزدیکی دایره قطب شمال

22 ع، ها

20 ع، ها

و طبق گزارش ها، این نسخه الکتریکی واگن سری 5 است. دارای دماغه ای با ظاهری زاویه دار و جلوپنجره ای بسته است.

6 ع، ها

ع، جاسوسی Buick Electra E4 Front View

16 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/626875/best-spy-s،ts-week-of-december-12/

12 ع، ها

ع، های جاسوسی Buick Encore GX تازه شده

13 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.