بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 13 فوریه

این فول،‌واگن T-Cross تازه‌شده از استتارهایی مانند چراغ‌های تقلبی در ،مت پایین سپر جلو استفاده می‌کند. در پشت، نوار مشکی ،مت‌هایی از چراغ‌های عقب را می‌پوشاند

22 ع، ها

ع، های جاسوسی کراس اوور برقی فورد مرسدس به سختی این نسخه شاسی بلند ون تجاری Citan را پوشش می دهد. فقط کمی کاموی س، در دم وجود دارد. به راحتی می تو،د شیشه عقب و چراغ های عقب را ببینید.

11 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/652897/best-spy-s،ts-for-the-week-of-february-13/ع، جاسوسی مرسدس بنز Citan LWB ع، جاسوسی جدید پورشه تایکان

آئودی در حال کار بر روی سدان الکتریکی A6 E-Tron است. همچنین نسخه قدرتمندتر RS6 را تولید خواهد کرد.

20 ع، ها

ع، جاسوسی نمای عقب فول، واگن پاسات 2024

15 ع، ها

این هفته نگاهی عالی به پورشه تایکان به روز شده داشتیم. این گا،ی شامل انواع چهار در، Sport Turismo و Cross Turismo است.

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

ع، های جاسوسی Mini Countryman EV ع، های جاسوسی واگن مرسدس-ای ام جی E53

این اولین نگاه ما به کیا سورنتو جدید است. متأسفانه، این برند کابین را در یک تکه پارچه می پوشاند، بنابراین ما فقط می تو،م اشکال کلی را تشخیص دهیم. ما انتظار داریم که صفحه نمایش دوگانه شبیه به جدیدترین Sportage و Telluride باشد.

فورد در حال توسعه یک کراس اوور الکتریکی در اروپا است. ما هنوز نام مدل را نمی د،م. آبی بیضی قصد دارد تا اوا، سال جاری خودروی الکتریکی را معرفی کند. تولید در کارخانه این خودروساز در شهر کلن آلمان انجام خواهد شد.

21 ع، ها

ع، های جاسوسی آئودی RS6 E-Tron اولین ع، جاسوسی فیس لیفت VW T-Cross

8 ع، ها

ع، های جاسوسی کیا سورنتو 2024

12 ع، ها

سیتروئن در حال کار بر روی نسل دوم C3 Aircross است. بزرگتر از مدل فعلی به نظر می رسد و ظاهر آن لبه های تیزتری دارد.

در حالی که می د،م یک Mini Countryman جدید در راه است، این ع، های جاسوسی اولین نگاه ما به نوع الکتریکی است. ما معتقدیم که زیربنا و پیشرانه با BMW iX1 مش، است.

10 ع، ها

در حالی که پاسات از ایالات متحده ناپدید شده است، پاسات هنوز در اروپا موجود است و نسل جدیدی در دست توسعه است. مدل سدان در دسترس نخواهد بود. در عوض، واگن تنها مدل بدنه موجود خواهد بود.

ع، جاسوسی جدید سیتروئن C3 ایرکراس

13 ع، ها

مرسدس نسل جدیدی از ک، E را در دست توسعه دارد و این یکی از مدل های داغ تر است. مانند سایر خودروهای عملکردی آینده از برند آلم،، این خودرو نیز یک پلاگین هیب، است.

45 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.