بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 16 ژانویه

نسل بعدی EQA به ،وان یک سدان کوچک در دست توسعه است. این یکی تحت استتار نسبتاً سنگینی از جمله پوشش های ضخیم روی کاپوت، درب صندوق عقب و سپر عقب قرار دارد. دستگیره های درب تقلبی نیز وجود دارد.

ع، جاسوسی جدید لامبورگینی اوروس PHEV

15 ع، ها

اولین ع، جاسوسی فورد ترانزیت پیک

17 ع، ها

مینی در حال آزمایش یک هاچ ، سه در نسل بعدی است که به نظر می رسد تقریباً آماده تولید است. به نظر می‌رسد که طراحی مدل فعلی را با کمی نرم‌تر ، استایل تغییر می‌دهد. طبق گزارش ها، خودروی جدید بر روی نسخه اصلاح شده پلت فرم نسل فعلی سوار می شود.

پورشه 911 به روز شده، کرکره‌های فعالی در ،مت جلویی دارد. این شرکت پوشش گسترده‌تری روی سپر عقب دارد که نشان می‌دهد ممکن است تغییرات بزرگ‌تری در آن وجود داشته باشد.

بنتلی کانتیننتال GT به روز شده دارای تغییرات کوچکی در نمای جلو و عقب است. پوشش مشکی اطراف چراغ های جلو نشان می دهد که لامپ ها نیز ممکن است تغییراتی داشته باشند.

ع، جاسوسی پورشه 911 داکار 2023 no camo

این گا،ی اولین نگاه ما به داخل نمونه اولیه مرسدس بنز EQG را به ما نشان داد. یک قاب عریض در بالای داشبورد قرار دارد. دریچه های هوا و دکمه های مختلف روی کنسول وسط قرار دارند.

16 ع، ها

ع، جاسوسی فورد رنجر 2024 از جلو ع، جاسوسی مینی هاچ جدید

کل محدوده F-150 تازه‌سازی می‌شود. با وجود اینکه هنوز یک سال از عمر آن نمی گذرد، Raptor R نیز در حال ارتقا است. ع، های جاسوسی نشان می دهد که تغییرات ظاهری نسبتاً جزئی هستند.

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

فورد F-150 Raptor R Rear View Refresh Spy P،to

ع، های جاسوسی فیس لیفت پورشه 911

10 ع، ها

ع، جاسوسی نمای جانبی مرسدس بنز EQG

فورد رنجر جدید به زودی به ایالات متحده می آید. به نظر می رسد این یکی هیچ استتاری ندارد، بنابراین نگاهی عالی به پیکاپ آینده به ما می دهد.

21 ع، ها

ع، جاسوسی مرسدس EQA سدان

فورد ترانزیت پیک کوچکترین مدل با برند ترانزیت است. نسل جدیدی در راه است و این نسل بدنه تولید را دارد. طبق گزارشات، این خودرو با یک پیشرانه تمام الکتریکی در دسترس خواهد بود.

9 ع، ها

پورشه 911 داکار قبلاً معرفی شده بود، بنابراین مهندسان هیچ دلیلی برای استتار روی این یکی نداشتند. جالب است که سواری بالا را با طرح رنگ معمولی تر به جای رنگ آمیزی الهام گرفته از مسابقه از رونمایی ببینید.

9 ع، ها

14 ع، ها

12 ع، ها

فیس لیفت بنتلی کانتیننتال GT

8 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/632210/best-spy-s،ts-for-the-week-of-january-16/

لامبورگینی اوروس به زودی نسخه پلاگین هیب، را دریافت خواهد کرد. در مقایسه با مدل فعلی تغییرات جزئی در طراحی ایجاد خواهد شد. طبق گزارش ها، این خودرو از پیشرانه هیب، 4.0 لیتری V8 توئین توربوی پورشه LK5 استفاده خواهد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.