بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 19 دسامبر

8 ع، ها

در اینجا اولین نگاه ما به نسخه Nismo نیسان Z جدید است. در مقایسه با مدل استاندارد، نمای جلو تهاجمی تر، اسپوی، عقب و سپر پایینی اصلاح شده وجود دارد. ما نیز منتظر ارتقاء قدرت هستیم.

این ب‌ام‌و X5 تازه‌شده از بر،ب‌های «خودروی آزمایشی هیب،» استفاده می‌کند که به ما ایده‌ای از آنچه در زیر کاپوت این مدل است می‌دهد. همچنین جلو و عقب استتار شده را به رخ می کشد که نشان می دهد ب ام و قصد دارد در کجا تغییرات طراحی ایجاد کند. به روز رس، ها شامل چراغ های جدید در دو انتها هستند.

12 ع، ها

مرسدس-مایباخ EQS SUV نسخه مجلل کراس اوور الکتریکی خواهد بود. در مقایسه با مدل معمولی تنها تغییرات کوچکی در طراحی بیرونی وجود دارد. اگرچه انتظار داریم فضای داخلی بسیار زیباتر باشد.

14 ع، ها

7 ع، ها

22 ع، ها

ع، جاسوسی نمای عقب آئودی A6 E-Tron

مرسدس بنز G ک، تازه شده تغییرات طراحی بسیار جزئی دارد. نمای جلو و سپر عقب کمی متفاوت است. در غیر این صورت، به نظر نمی رسد که نام تجاری تغییر زیادی کند. ممکن است تغییراتی در کابین نیز وجود داشته باشد.

ع، های جاسوسی جدید BMW iX2 ع، های جاسوسی هیب، BMW X5

12 ع، ها

نسل بعدی آئودی Q5 با قضاوت بر اساس این تصاویر جاسوسی، طراحی بازنگری شده ای دارد. به نظر نمی رسد که جلوپنجره Singleframe که به طور کلی چهره مدل های این برند را مشخص می کند، نداشته باشد. در عوض، بینی دارای یک نوار متقاطع است که بخش‌های بالایی و پایینی را از هم جدا می‌کند. پشت هنوز لامپ های نگهدارنده دارد.

ع، جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز ک، جی

8 ع، ها

ع، جاسوسی فورد F-150 لاریات 2024 نمای جلو

14 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/628025/best-spy-s،ts-for-the-week-of-december-19/ع، های جاسوسی چرخ های سنترلاک پورشه پانامرا

در اینجا اولین نگاه ما به نسل بعدی Chevy Equinox است. ظاهری با،تر و تراش خورده تر از مدل فعلی دارد. ما انتظار رونمایی کامل را تا نیمه دوم سال 2023 نداریم.

آئودی A6 E-Tron سدان آینده را الکتریکی خواهد کرد. این یکی از چراغ های تولید در طول توسعه هوای سرد استفاده می کند. به دنبال اولین نمایش در سال 2023 باشید.

به نظر می رسد پورشه در حال کار بر روی نسخه داغتر پانامرا است. این خودرو دارای نمای جلوی اصلاح‌شده، چرخ‌های قفل مرکزی و سپر عقب جدید است. متأسفانه، این برند این ،اصر را در این ع، های جاسوسی پنهان نگه می دارد.

E-Ray اولین‌ها را مانند پیشرانه الکتریکی و چهار چرخ محرک به مجموعه کوروت معرفی می‌کند. این یکی در پیکربندی فرمان راست است، که نشان می‌دهد این مدل فقط برای مکان‌هایی مانند آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا نیست.

ع، های جاسوسی شورت کوروت E-Ray RHD 2024

14 ع، ها

ع، جاسوسی نسل بعدی آئودی Q5

BMW iX2 یک کراس اوور الکتریکی آینده است. در پروفیل دارای یک خط سقف قوس دار است. بینی صاف است. ظاهراً این مدل در اواسط سال 2022 معرفی شد.

تصاویر جاسوسی جدید مرسدس-مایباخ EQS SUV

بازار پیکاپ فوق‌العاده رقابتی است که سازندگان کامیون را مجبور می‌کند تا محصولات خود را اغلب به روز کنند. این F-150 به روز شده دارای استایل بازنگری شده در جلو و عقب است. با این حال، استتار تغییرات طراحی را پنهان می کند.

13 ع، ها

23 ع، ها

ع، جاسوسی نمای جانبی شورلت اکینو، 2025 Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

تصاویر جاسوسی نیسان Z Nismo

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.