بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 21 نوامبر

11 ع، ها

22 ع، ها

همچنین یک نوع RS از Q6 E-Tron در افق وجود دارد. ،وجی بالاتری از موتورهای الکتریکی خواهد داشت. این نسخه استاندارد و با،‌تر به جای Sportback در ع،‌های دیگر است.

24 ع، ها

ع، جاسوسی آئودی RS Q6 E-Tron نمای جلو

11 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/623604/best-spy-s،ts-week-of-november-21/

مرسدس بنز ک، CLA قرار است به روز شود. این نوع شوتینگ بریک است. مهم ترین ارتقاها روی بینی است. چراغ‌های عقب نیز اصلاح می‌شوند.

این ع، ها اولین نگاه ما را به داخل جایگزین لامبورگینی آونتادور ارائه ،د. دسته ابزار دیجیتال شامل یک سرعت سنج با خط قرمز 8500 دور در دقیقه، یک نمایشگر کمک راننده و یک نمایشگر خطا است. بدنه ظاهر آشنا و ، ای شکل لامبو را حفظ کرده است.

ع، جاسوسی جانشین لامبورگینی آونتادور 2023

24 ع، ها

19 ع، ها

ع، جاسوسی مینی آسمن عقب

مرسدس بنز CLE ک، جایگزین انواع کوپه و کانورتیبل ک، C و E خواهد شد. این نوع droptop است. نسخه های AMG نیز در راه هستند، اما این نسخه استاندارد است.

11 ع، ها

آئودی Q6 E-Tron یک کراس اوور الکتریکی آینده است. نسخه اسپرت ، دارای خط سقف شیک تری است. به دنبال اولین نمایش در سال 2023 باشید.

به نظر می رسد تازه سازی آئودی A3 نسبتاً گسترده باشد. دهانه های جلوپنجره و نمای جلو بزرگتر به نظر می رسند. تغییرات در عقب کمتر قابل توجه به نظر می رسد. برگردان های روی درها نشان می دهد که این وسیله نقلیه در حال انجام یک سفر تحقیق و توسعه است.

ع، جاسوسی جدید Mercedes CLE Convertible ع، های جاسوسی جدید مرسدس بنز CLA S،oting Break

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

ع، جاسوسی فیس لیفت آئودی A3 2024 ع، جاسوسی جدید آئودی Q6 E-Tron

مینی آماده می شود تا با کراس اوور Aceman برقی شود. انتظار نداریم تا سال 2024 یک نمایش کامل به نمایش دربیاید، بنابراین باید قبل از نمایش، ع،‌ها و ویدیوهای جاسوسی بیشتری وجود داشته باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.