به‌روزرسانی دسامبر 7 Gran Turismo، آلفارومئو جولیا GTAm و خودروهای دیگر را اضافه می‌کند

بهتر است دیر از هرگز، بوگاتی شیرون و شورولت کوروت C8 Stingray با به‌روزرس، ماه دسامبر اضافه شدند. پنجمین و آ،ین خودرو تویوتا سلیکا GT-Four مدل 1995 (ST205) است. این قوی‌ترین نسخه سلیکا تا به امروز به لطف موتور ارتقا یافته 3S-GTE بود. خودروی رالی که با آ،ین به‌روزرس، GT7 معرفی شد، در مسابقات رالی قهرم، اروپا در سال 1996 به پیروزی رسید.

6 ع، ها

در حالی که طرفداران Forza Motorsport صبورانه منتظر ،وان بعدی این فرنچایز هستند که در بهار آینده عرضه می شود، بازیکنان Gran Turismo به صورت ماهانه خودروهای جدیدی دریافت می کنند. با به‌روزرس، رایگان دسامبر 2022، گاراژ مجازی در حال گسترش است و پنج مدل از جمله آلفارومئو جولیا GTAm را اضافه می‌کند. این خودرو که در مارس 2020 معرفی شد، نسخه افراطی سدان اسپرت ایتالیا با قدرت بیشتر و تنها دو صندلی به ،وان بخشی از یک برنامه جامع کاهش وزن است.

اگرچه TTE در آن سال پس از کشف در دور هفتم فصل ممنوع شد، تیم‌های خصوصی همچنان در سال‌های بعد با Celica ST205 مسابقه دادند.


منبع: https://www.motor1.com/news/626744/gran-turismo-7-december-update/

توسعه دهنده GT Polyp،ny Di،al اکنون به بازیکنان این شانس را می دهد که فراری Vision Gran Turismo را که در پایان ماه گذشته معرفی شد را برانند. مانند تمام VGT های قبلی، این خودرو به طور انحصاری برای بازی های مسابقه ای توسعه یافته است. این خودرو از یک نسخه بدون محدودیت از موتور 3.0 لیتری V6 توئین توربو استفاده می کند که بیش از 1000 ، بخار قدرت دارد. تا مارس 2023، می‌تو،د یک مدل در مقیاس کامل را در موزه مارانلو ببینید.

پنج خودروی جدید با Gran Turismo به‌روزرس، ۷ دسامبر ۲۰۲۲

لازم به ذکر است که این خودروی رالی از زم، که تویوتا تیم اروپا (TTE) پس از استفاده از پلاک محدودکننده غیرقانونی، یک سال محرومیت از FIA دریافت کرد، عمر کوتاه و بحث برانگیزی داشت. با دور زدن مهر و موم های اطراف محدود کننده، هوا را به ورودی توربو اجازه می داد. گفته می شود که Celica ST205 50 ، بخار اضافی به دست آورد. هنگامی که این کشف در رالی کاتالونیا انجام شد، رانندگان تویوتا امتیازاتی را که تا آن زمان در فصل 1995 جمع آوری کرده بودند، از دست دادند. این شامل جوها کان،ن بود که در واقع در آن لحظه جایگاه رانندگان را هدایت می کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.