به تأثیر عمیق فرهنگ خودرو در لس آنجلس سفر کنید



آمریکا و خودرو در قرن بیستم با هم رشد ،د. این خودرو بر نحوه رشد کشور تأثیر زیادی گذاشت و تعیین کرد که مردم کجا و چگونه زندگی کنند. احتمالاً هیچ مک، به اندازه لس آنجلس و جوامع اطراف آن تحت تأثیر این خودرو قرار نگرفته است، و یک ویدیوی جدید بقایای فرهنگ اتومبیل را برجسته می کند که بسیار تأثیر گذاشته است.

یک سوم لس آنجلس سنگفرش است و ماشین را به ابزاری ضروری برای زندگی در آنجا تبدیل می کند. مسیر معروف 66 از شهر می گذرد که مملو از جاذبه های کنار جاده ای است. متل Wigwam درست خارج از آن قرار دارد و یک تجربه شبانه منحصر به فرد را برای مشتریان فراهم می کند.

یکی دیگر از نمادهای خودرو The Donut Hole است، یک نانوایی بدون سرنشین، و بعدی در برنامه سفر ویدیو است. Nearby اولین درایو در کالیفرنیا است – یک اتصال برگر In-N-Out که در اکتبر 1948 افتتاح شد. این یک سال پس از آن بود که Red’s Giant Hamburger شروع به اسلایدر زدن کرد. در مسیر 66 در میسوری قرار داشت و در سال 1984 بسته شد.

رانندگي از ميان اشياء نيز براي فروشگاه رفاهي كه هنوز هم وجود دارد، مي‌آيد. این به افراد اجازه می‌دهد تا برای ،ید کالاهای خود به فروشگاه بروند، اغلب با همراهی که قبل از پرداخت، محصولات درخواستی مشتری را می‌گیرد و طرف مقابل را بیرون می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های ماشین محور که چشم انداز لس آنجلس را مشخص می کند، آپارتمان dingbat است. آنها یک سکوی اتومبیل در سطح زمین با فضای زندگی در بالا فراهم می کنند و استفاده از املاک و مستغلات محدود را در دنیایی که مجبور به زندگی با اتومبیل است به حدا،ر می رساند. سالن‌های سینمای درایو نیز این منطقه را پر می‌کنند و تجارت عظیم تلویزیون و فیلم منطقه را با توانایی خودرو برای ایجاد آزادی و حریم خصوصی ادغام می‌کنند.

لس آنجلس تنها شهر در آمریکا نیست که به ماشین می‌پردازد، زیرا بسیاری از مکان‌ها زمین را به پیاده‌رو تسلیم کرده‌اند. داشتن وسیله نقلیه برای زندگی در بسیاری از مناطق حیاتی است و خودروها ارزان نیستند. آنها به بیمه، نگهداری و ثبت نیاز دارند – که همه آنها هزینه دارند. اتومبیل‌ها آزادی را فراهم می‌کنند، که به توانایی آن برای تأثیرگذاری بر لس‌آنجلس و دیگر شهرها کمک می‌کند، اما هزینه‌هایی نیز دارند که غلبه بر آن همیشه آسان نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/628760/car-culture-influence-los-angeles/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.