به روز رسانی 1.32 Gran Turismo 7 جگوار XJ220 و مرسدس-AMG GT3 را به خط تولید اضافه کرد

Scapes، حالت عکاسی درون بازی، همچنین شاهد اضافه شدن برخی موارد جدید با North York،re و Miyazaki به ،وان Curations ویژه است. بازیکنان اکنون می توانند ع، های خیره کننده ای از ماشین های مورد علاقه خود در این مکان های زیبا بگیرند و آنها را با جهان به اشتراک بگذارند.

Brand Central همچنین با ورودی‌های موزه جدید برای بخش‌های “Super Formula” و “Brembo” به روز شده است. بازیکنان می توانند در حین جستجو در اتومبیل های موجود برای ،ید، از تاریخچه و توسعه این مارک های نمادین مطلع شوند.

آ،ین پچ 1.32 برای Gran Turismo 7 مجموعه ای از ویژگی ها و تنظیمات جدید را معرفی کرده است که مطمئناً طرفداران بازی مسابقه ای را برای مدت طول، تری درگیر خود نگه می دارد. این پچ چهار اتومبیل، مدارهای جه، به روز شده و دو مناظر جدید Scapes را معرفی می کند.

چهار ماشین جدید با Gran Turismo 7 به روز رس، 1.32

8 ع، ها

علاوه بر پنج خودروی جدید اضافه شده در پایان ماه مارس، به‌روزرس، 1.32 شامل جگوار XJ220 مدل 1992، مرسدس-AMG GT3 قدرتمند و دو نوع دالارا SF23 Super Formula برای هوندا و تویوتا می‌شود. XJ220 برای ،ید در Legend Cars موجود است.

برای کل،یونرها، کتابهای منوی جدید (فورمولول فوق العاده) و منوهای اضافی (شلبی و آلپاین) برای باز ، قفل وجود دارد. علاوه بر این، مکالمات جدیدی با طراحان و شخصیت‌های خودرو به کافه GT اضافه شده است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در مورد وسایل نقلیه و شخصیت‌های مورد علاقه خود در این بازی ویدیویی اطلاعات بیشتری ،ب کنند.

جدا از ماشین‌های جدید، بازیکنان اکنون می‌توانند در رویدادهای جدید در پیست‌های نمادین جه، مانند Watkins Glen International، Circuit de Sainte-Croix، Fuji International S،dway، و Hypercar Parade در اینترلاگوس شرکت کنند. این مدارهای جدید حتی باتجربه ترین رانندگان را آزمایش می کنند و هیجان بیشتری را به بازی اضافه می کنند.

این به‌روزرس، همچنین شامل بهبودها و تنظیمات مختلفی است، از جمله تعمیر مشکل در کنترل‌کننده فرمان، تنظیم صدای موتور برای آئودی RS5 Turbo DTM و به‌روزرس، اشیاء در جاده بین‌المللی فوجی. تجربه چند نفره نیز با یک عملکرد شروع خودکار اضافه شده به مسابقات در لابی و یک دکمه تنظیمات اضافه شده به منوی سریع در حین واجد شرایط بودن بهبود یافته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/664570/gran-turismo-7-update-132-adds-jaguar-xj220-mercedes-amg-gt3/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.