به نظر می رسد سوپراسپرت های طراحی شده با هوش مصنوعی از آینده کابوس وار دیستوپیایی می آیند

ما کاملاً مطمئن نیستیم که آینده چه خواهد بود – به جز شاید برقی‌سازی خودروها، که از قبل شروع شده و ضرب‌الاجل‌هایی از قبل تعیین شده است. اما سوپراسپرت ها چطور؟ مطمئنا، چندین ابرخودروی الکتریکی در حال حاضر وجود دارد، اما ابرخودروهای آینده خودروسازان محبوب چگونه خواهند بود؟

7 ع، ها

را وب سایت Midjourney AI Lab برای حدود 25 بار استفاده رایگان است، و سپس اگر می خواهید از ابزار هوش مصنوعی بیشتر استفاده کنید، از شما می خواهد که مش، شوید.


منبع: https://www.motor1.com/news/613679/ai-designed-supercars-dystopian-future/این دقیقاً همان چیزی است که Veygo، ارائه‌دهنده بیمه موقت خودرو در بریت،ا، می‌خواست ببیند. Veygo با استفاده از هوش مصنوعی (AI) مجموعه ای از تصاویر را ارائه می دهد که ابرخودروهای آینده را تصور می کند. ماشین‌ها به نظر تهدیدآمیز به نظر می‌رسند، و واقعاً ترسناک است که فکر کنیم هوش مصنوعی فکر می‌کند این آینده خواهد بود.

با مرور تصاویر، نمی تو،م فکر نکنیم که این خودروها از آینده ای دیستوپیایی می آیند که در آن افراد ثروتمند دنیایی پر از گرسنگی و ناامیدی را تصاحب می کنند. و این انسان ها این ماشین ها را در گاراژ خود دارند. آنها زیبا به نظر نمی رسند اما مطمئناً عجیب و غریب به نظر می رسند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

لامبورگینی - ابرخودروهای آینده با طراحی هوش مصنوعی هوش مصنوعی مورد استفاده در اینجا توسط میانه سفر – یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل که بر طراحی، زیرساخت های انس، و هوش مصنوعی تمرکز دارد. این وب سایت به کاربران اجازه می دهد ثبت نام کنند و از ربات هوش مصنوعی خود برای “تصور” چیزها استفاده کنند و Veygo از آن برای این منظور استفاده کرد. ما در مورد الگوریتم پشت این ابرخودروهای تصوری مطمئن نیستیم، اما با توجه به نتایج، فکر می‌کنیم هوش مصنوعی به دریاهای آبی و میدان‌های سبز فکر نکرده است.

به ،وان مثال، لامبورگینی شبیه یک آونتادور منحرف شده است، در حالی که فراری شبیه یک 488 پیستای هوشیار است که از یک تصادف وحشتناک جان سالم به در برده است. پورشه 911 ناراحت کننده به نظر می رسد، در درجه اول به این دلیل که هوش مصنوعی فکر می کرد که مارک آلم، بالا،ه طراحی را در آینده تغییر خواهد داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.