به نیوجرسی گفته شد پیام های ایمنی زیبا و خلاقانه علائم جاده را متوقف کند

در یک توییت پیشگویانه ماه گذشته، نیوجرسی DOT از رانندگان خواست که از گرفتن ع، از علائم خلاقانه خودداری کنند. این آژانس در توییتی نوشت: «این بسیار خطرناک است و پیامی را که ما می‌خواهیم به خانه برگرد،م را ش،ت می‌دهد. این پست شامل یک میم از گربه ای بود که با ظاهری ناراضی پشت فرمان ماشین نشسته بود. میم تهدیدآمیز به رانندگان گفت که اگر متوقف نشوند، پیام های قدیمی برمی گردند. با این حال، ،ت فدرال تصمیم گرفت وارد عمل شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/623089/new-jersey-stop-sign-messages/در سال گذشته، مرگ و میر ناشی از رانندگی به بالاترین حد خود در 16 سال گذشته رسید، با برآورد 42915 نفر در تصادفات رانندگی در سال گذشته، که 10.5 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است. مرگ و میر ناشی از ترافیک در سال 2022 نسبت به نیمه اول سال کمی افزایش یافته است، اما شواهد نشان می دهد که آنها برای اولین بار از سال 2020 شروع به کاهش ،د. تلفات وسایل نقلیه در نیوجرسی نسبت به سال 2021 از 11 به 618 افزایش یافته است.

ایالت های سراسر کشور در حال مبارزه با افزایش تصادفات هستند و نیوجرسی تنها کشوری نیست که به ،وان راهی برای دسترسی به رانندگان خلاق است. مطابق با پرسشگر فیلادلفیا، یوتا، دلاور، تنسی، پنسیلو،ا و دیگران همگی پیام های خلاقانه مشابهی را برای علائم هشدار دیجیتال خود منتشر کرده اند.

طرح و، حمل و نقل نیوجرسی برای زنده ، رفت و آمدها با پیام های علائم جاده ای زیبا پایان یافته است. اداره بزرگراه فدرال (FHWA) به ایالت دستور داده است که از ارسال پیام های ایمنی خلاقانه خود به 215 علامت هشدار دیجیتالی خود که در سراسر ایالت قرار دارند، خودداری کند.

پیام‌های ایمنی خلاقانه شامل صداهایی مانند:

  • “ما صریح خواهیم بود – بالا رانندگی نکنید.”
  • ، خود را نگه دارید – به جلوگیری از آتش سوزی در جنگل کمک کنید.
  • “ماشین خوب – آیا با چراغ راهنما آمد؟”
  • “سر خود را از برنامه های خود خارج کنید.”
  • “هو، پو،، با تمرکز رانندگی کنید.”

این بخش در ماه اکتبر شروع به ارسال پیام های خلاقانه کرد تا توجه رانندگان را در مورد اقدامات مختلف ایمنی جاده جلب کند. استفان شاپیرو، مدیر مطبوعاتی نیوجرسی DOT به The Philadelphia Inquirer گفت که FHWA به بخش دستور داده است که ارسال پیام‌های ایمنی خلاقانه را متوقف کند. نمایندگان FHWA به این نشریه توضیح ندادند که چرا به ایالت گفته است متوقف شود. با این حال، آژانس فدرال گفت که از علائم آگاه است و با DOT تماس گرفت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.