بوگاتی شیرون در برابر نیسان GT-R 2000 اسب بخاری مسابقه درگ حتی نزدیک نیست

هر چند این یک مسابقه معمولی خط مستقیم نیست. این در واقع مجموعه ای از چندین ابرخودرو در یک فرودگاه است که سریعترین خودرو در یک چهارم مایل است. پادشاه کوپا این گروه بوگاتی شیرون نیست. این نیسان GT-R تیونینگ شده است که می تواند تا 2000 ، بخار نیرو تولید کند.

حالا وقت آن رسیده که بوگاتی شیرون با پورشه 918 اسپایدر روبرو شود. 918 Spyder بسیار کمیاب، مسیر فرودگاه را به آتش کشید و یک چهارم مایل را در 10.17 ث،ه به پایان رساند. با این حال، ابرخودروی W16 همچنان سریعتر بود و همان مسافت را در 10.10 ث،ه طی کرد.

اما قبل از آن، بیایید با تثلیث مقدس شروع کنیم: فراری لافراری، مک لارن P1 و پورشه 918 اسپایدر. هر سه خودرو در تولید محدود هستند و به ندرت در جاده های عمومی دیده می شوند. در این مسابقه، پورشه 918 اسپایدر به ،وان برنده ظاهر شد و یک چهارم مایل را در 10.19 ث،ه طی کرد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

دور بعدی مسابقه درگ سه طرفه مک لارن بود. این P1 از دور اول در برابر مک لارن 765LT و سنا است. اگر فکر می کنید که P1 در اینجا برتر شد، در اشتباه هستید. به نظر می رسد که P1 ابتدا از خط عبور کرده است، اما داده های Dragy نشان می دهد که 765LT آن را با سرعت 10.22 ث،ه به سرعت تکمیل کرده است.

ما نتوانستیم بشماریم که بوگاتی شیرون چند بار ثابت کرده که سریع است و ماشین سریع. و با این حال، در اینجا ما با یک مسابقه درگ دیگر با سوپراسپرت فرانسوی روبرو هستیم.

برای دور آ،، این بازی در برابر کینگ کوپا، نیسان GT-R 2000 ، بخاری بود. با توجه به عملکرد قبلی Chiron، ما انتظار یک مبارزه نزدیک را داشتیم – و بسیار در اشتباه بودیم.

GT-R ساخته شده کاملاً Chiron را درست از خط شروع نابود کرد. حتی نزدیک هم نبود و این باعث شد که سوپراسپرت فرانسوی بسیار کند به نظر برسد، علیرغم اینکه اسپرینت را حتی سریعتر از قبل در 10.02 ث،ه به پایان رساند. در واقع، GT-R تیونینگ شده در 8.94 ث،ه برای یک چهارم مایل زمان داشت. تفاوت بین این دو برابر است با چندین طول ماشین همانطور که در ویدیو مشاهده می شود. دیوانه.


منبع: https://www.motor1.com/news/616463/chiron-2000hp-nissan-gtr-race/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.