بوگاتی شیرون یکباره “زبرا” در خیابان پاریس مشاهده شد

هویت این Chiron یکباره تا حدودی مرموز است. این اولین بار در سال 2019 ظاهر شد، در حالی که هنوز فیلم های محافظ برای نشان ها و برخی از بدنه ها پوشیده بود. اگرچه تایید نشده است، اما Chiron سفارشی مانند جانشین ویرون به نظر می رسد (به پست رسانه اجتماعی تعبیه شده در بالا مراجعه کنید) که از همان رنگی استفاده می کند که توسط مالک آن “Le Saphir Bleu” نامیده می شود.

نقاشی سفارشی “Vagues de Lumière” نام دارد. این خودرو با همکاری نزدیک تیم سور مسور بوگاتی، با ال،ای پیچیده رنگ‌آمیزی دستی ساخته شده است که نحوه انعکاس نور از بدنه Chiron Super Sport را تقلید می‌کند. گفته می شود که در “Le Saphir Bleu”، شکاف های روی رنگ آبی نشان دهنده بازتاب های یک یاقوت کبود است.

در Chiron در ویدئوی بالا، جزئیات در ف، بسیار واضح تر است. حتی روکش‌های موتور W16 نیز به همان رنگ رنگ شده‌اند، در حالی که صندلی‌ها با طرح بیرونی مطابقت دارند. در حالی که ما درک می کنیم که این یک نگاه قطبی است، همان چیزی است که هست. صاحب خودرو حق دارد این کار را انجام دهد.

Chiron “Ze،” در کنار یک سوپراسپرت به همان اندازه جالب نشسته بود، یک پورشه 918 اسپایدر با پکیج Weissach که طرحی مشابه روی بدنه خود دارد. هر دو خودروی راه راه پلاک کالیفرنیا دارند.

تنها 500 دستگاه Chiron وجود دارد که توسط بوگاتی ساخته شده است. از این تعداد، 300 مورد از مارس 2021 ساخته شده و به صاحبانشان تحویل داده شده است. یکی از آنها با یک لیوان جالب گور، مانند است که در پاریس دیده شده است. شما می تو،د این رویارویی را در ویدیوی تعبیه شده در بالا به لطف تیم برتون با نام مستعار تماشا کنید Shmee150.

یکی از اولین محصولات بوگاتی شیرون سوپر اسپرت که در ماه آوریل به مشتریان تحویل شد، با این رنگ راه راه عرضه شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/615132/bugatti-chiron-zerba-s،ted-paris/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.