بوگاتی میسترال برای دیدار با همنام خود از جنوب فرانسه بازدید می کند

باد در این منطقه که به ،وان میسترال شناخته می شود، باد غالبی در دریای مدیترانه است که به دلیل قدرت بی امان خود بسیار شبیه به رودستر بوگاتی شناخته می شود. نکته قابل توجه این است که میسترال از پیشرانه افسانه ای W16 بوگاتی با قدرت 1578 ، بخار (1177 کیلووات) و توانایی رسیدن به سرعت 261 مایل در ساعت (420 کیلومتر در ساعت) بهره می برد.

بوگاتی میسترال وعده می دهد که تجربه رانندگی متفاوتی را ارائه می دهد و به راننده خود اجازه می دهد آزادی طبیعت و شدت کامل موتور W16 را تجربه کند.

تمام 99 نمونه از W16 Mistral فروخته شده است و تنظیمات آن در سال جاری آغاز می شود. دیدار میسترال با باد میسترال در ج، فرانسه ادای احترامی من، برای نام و میراث قدرتمند آن است. این یک شاهکار واقعی مهندسی و طراحی و نمادی از تجربه رانندگی نهایی است.

رودستر بوگاتی برای سر خوردن در هوا طراحی شده است و از طراحی های نوآورانه برای اطمینان از جریان بهینه با پیچیدگی های آیرودینامیکی آن استفاده می کند. دو ورودی در پشت راننده و سرنشین تعبیه شده است که هوا را به موتور W16 تغذیه می کند، در حالی که تکرار گسترده تر و عمیق تر جلوپنجره نعل ،ی معروف بوگاتی جریان هوای بهتری را فراهم می کند. تمام هوای وارد شده از کناره ها از طریق دو رادیاتور روی چرخ های عقب و سپس از طریق چراغ های عقب X شکل خارج می شود.

بوگاتی میسترال در آنچه که به نظر می رسد ادامه یک تور جه، است، در ج، فرانسه توقف کرده است، جایی که با بادی که نام آن را به آن داده است برخورد می کند. رودستر میسترال روی جاده‌های زیبا در کوهپایه‌های بالای کوت دازور می‌چرخد و صدای غرش پیشرانه W16 آن از مناظر منع، می‌شود.

بوگاتی میسترال از ج، فرانسه بازدید می کند

به ،وان بخشی از تور جه،، Mistral قبلا در ژاپن بود و از معبد Kanda Myojin، پارک Oi، و Gora Kadan بازدید کرد و طراحی مجلل خود را با رنگ روشن توکیو در پس زمینه آن برجسته کرد.

16 ع، ها

بوگاتی W16 میسترال نه تنها یک رودستر قدرتمند است، بلکه یک خودروی زیبا نیز هست. وقت خود را صرف کنید و زیبایی آن را از طریق گا،ی بالا بررسی کنید و منظور ما را متوجه خواهید شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652080/bugatti-mistral-visit-southern-france/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.