بی‌ام‌و سری 5، i5 2024 با AirConsole بازی‌های داخل خودرو را دریافت کنید


منبع: https://www.motor1.com/news/669324/2024-bmw-5-series-airconsole/BMW i5 با ظاهر خاص بازی

تا آنجایی که به ویژگی بازی در خودرو مربوط می شود، BMW می گوید تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هوشمند خود را با اسکن یک کد QR روی نمایشگر مرکزی به سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 8.5 خودرو متصل کنید. سپس دستگاه هوشمند به ،وان یک کنتر، بازی شروع به کار می کند و BMW می گوید همه سرنشینان وسیله نقلیه می توانند در حالی که وسیله نقلیه ،ن است در بازی های مختلف شرکت کنند. البته می تو،د به تنهایی نیز بازی کنید.

این شرکت آلم، با AirConsole – یک پلتفرم بازی که توسط استارت‌آپ N-Dream مستقر در زوریخ توسعه داده شده است – همکاری کرده است تا بازی‌های آرکید و به اصطلاح معمولی را به صفحه اطلاعات سرگرمی سری 5 جدید و اولین i5 عرضه کند. جشن راه اندازی عملکرد جدید، یک BMW i5 ویژه با ظاهر منحصر به فرد بازی است که توسط استودیوی طراحی شرکت طراحی شده است. ع،‌های رسمی مطبوعاتی آن وسیله نقلیه را می‌تو،د در گا،ی دوم که در ادامه این مقاله پیوست شده است، پیدا کنید.

16 ع، ها

بی‌ام‌و سری 5 مدل 2024 تنها دو روز پیش با طراحی تکامل‌یافته در بیرون و انقلابی واقعی در زیر پوست رونمایی شد. علاوه بر محدوده موتورهای به شدت برقی شده (همچنین شامل i5 تمام برقی)، سدان متوسط ​​سایز ممتاز مونیخ با کابینی با تکنولوژی سنگین نیز همراه است. یکی از نکات برجسته در داخل خودرو، چیدمان جدید صفحه نمایش دوگانه با نمایشگر 12.3 اینچی راننده و صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی است. نرم افزار این صفحه نمایش ها نیز جدید است و ویژگی های جدید جالبی در آن وجود دارد.

21 ع، ها

AirConsole دسترسی به بازی هایی را فراهم می کند که کنترل آنها بصری بوده و به راحتی قابل بازی هستند. در حال حاضر لیست عظیمی از بازی‌های موجود، از جمله مسابقه، ورزش، مسابقه و مسابقه موسیقی، شبیه‌سازی، استراتژی، پرش و دویدن، و بازی‌های پازل وجود دارد. برخی از ،اوین موجود عبارتند از Go Kart Go، Golazo، Music Guess و Overcooked و بازی های جدیدی در ماه های آینده اضافه خواهند شد. ب‌ام‌و همچنین می‌گوید که بازی‌های داخل خودرو در سری 5 جدید عرضه می‌شود، اما به مدل‌های دیگر مانند سری 7، iX، i4 و مدل‌های دیگری که از کارخانه به iDrive 8.5 مجهز شده‌اند و پس از ژوئیه امسال تولید می‌شوند نیز گسترش خواهد یافت.

2024 BMW 5 Series AirConsole بازی در ماشین

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.