بی‌ام‌و می‌گوید که همیشه به فکر یک ابرخودروی جدید است


ابرخودروی BMW M1 علیرغم دریافت تبر در سال 1981، جانشین واقعی پیدا نکرد. BMW Nazca C2 از اوایل دهه 90، که همچنین توسط جورجتو جوجارو از ایتال دیزاین طراحی شده بود، یک نامزد احتمالی بود، اما مارک آلم، تصمیم گرفت با تبدیل آن به یک خودروی تولیدی مخالفت کنید. می توان استدلال کرد که i8 هیب، موتور وسط یک جانشین م،وی بود، اما همانطور که اشاره کردیم، قابل بحث است.

کانسپت ابرخودروی هیب، BMW Vision M Next در سال 2019، امیدی را برای یک خودروی فوق اسپرت بیمر ایجاد کرد. این خودروساز حتی گفت که به شرطی که علاقه ای به آن وجود داشته باشد، یکی را می سازد. سپس دوباره، هرگز اتفاق نیفتاد.

مفهوم بعدی BMW Vision M

95 ع، ها

اما این بدان م،ا نیست که BMW قبلاً درهای خود را برای ساخت ابرخودروی خود، جانشین M1 بسته است. در مصاحبه با اتوموبیل، رئیس BMW M، فرانک ون میل گفت که همیشه چیزی است که آنها می توانند به آن نگاه کنند.

ون میل گفت: “به ،وان خودروسازان، ما همیشه رویای ساخت چنین خودروهایی را در سر می پرور،م. این بدان م،ا نیست که آنها را می سازیم، اما ما به بررسی این ایده ها ادامه می دهیم.”

“من همیشه سعی می کنم بفهمم که چطور [would] کار،» او افزود

کانسپت Vision M Next ممکن است به تولید نرسیده باشد، تا حدی به این دلیل که XM به اولویت این شرکت تبدیل شده است. ون میل ادامه داد که بی ام و M نیازی به اثبات اینکه یک شرکت اسپورت است و اینکه یک ابرخودرو برای برند M کاملا حیاتی نیست.

ون میل در پایان گفت: این اولویت شماره یک نبود، اما از صمیم قلب، همیشه اولویت بالایی دارد و این چیزی است که ما همیشه به آن نگاه می کنیم.

BMW XM آینده برند M و مدلی مستقل برای این شرکت است. دیدن خواهر یا برادری که در کنارش کم‌آرام هستند جالب خواهد بود، اما در حال حاضر، تنها کاری که می‌تو،م انجام دهیم این است که صبر کنیم. خیلی خوب است که بد،د این خودروساز هنوز درهای خود را بر روی این ایده نبسته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/605517/bmw-thinking-m1-successor-supercar/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.