بیمه رنج روورها در لندن به دلیل خطر بالای سرقت دردناک است

بررسی نمای خارجی لندرور رنج روور 2022

نیل توماس، مدیر خدمات تحقیقاتی AX، یک شرکت ردیابی خودرو، توضیح داده است اتوموبیل که رنج روورها اه، سودآوری برای سارقان هستند. او به این نشریه گفت: “مشکل رنج روورها امنیت آنها نیست، بلکه محبوبیت بسیار زیاد آنها در اینجا و خارج از کشور است. یک دزد می داند که می تواند به راحتی و با قیمت من، یکی را از بین ببرد، بنابراین روی فناوری مورد نیاز خود سرمایه گذاری خواهد کرد. آنها را بدزدم.”

مالکان لندرور رنج روور در لندن با وسایل نقلیه خود مشکل دارند – نه به دلیل مشکل در خودروهای شاسی بلند خود. فی نفسه ظاهراً بیمه رنجروورها در شهر مذکور در بریت،ا به طور فزاینده ای دشوار و گران شده است.

26 ع، ها

جگوار لندرور، با این حال، این موضوع را تشخیص داده و به اتوکار گفته است که سرقت خودرو را بسیار جدی می‌گیرد. این شرکت به طور فعال با ارائه دهندگان بیمه و سایر ذینفعان مربوطه برای بهبود اقدامات امنیتی خودرو و جلوگیری از چنین فعالیت هایی کار می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/654380/range-rover-insurance-problem-london/

اتوموبیل موردی را از یکی از خوانندگان خود نقل کرده است. دن آد،، متخصص سرمایه‌گذاری که در شمال لندن زندگی می‌کند، گفت که بیمه‌گر فعلی‌اش مایل نیست رنج روور جدید را بیمه کند، در حالی که دیگری 6000 پوند (7167 دلار) اضافی برای آن دریافت می‌کند و کل حق بیمه من را به 11000 پوند (13139 دلار) می‌رساند. )”

در گزارشی توسط اتوموبیلرنجروور دومین وسیله نقلیه سرقتی در بریت،ا در سال 2022 است که بسیاری از شرکت های بیمه را تحت تاثیر ادعاهای خود قرار داده است. این به مشکل فعلی منجر شد – افزایش قابل توجهی در حق بیمه برای وسیله نقلیه خاص، و بسیاری از شرکت های بیمه دیگر پیشنهادی برای بیمه ، وسیله نقلیه به طور کامل ارائه نمی دهند. مالکان رنج روور اکنون در تلاش هستند تا یک بیمه نامه معقول برای وسایل نقلیه خود پیدا کنند، حتی از خود لندرور.

در همین حال، دلالان همان آهنگ را می خوانند. ساموئل سیس، مدیر بیمه ،سون، گفت اتوموبیل برای دو رنجروور ثبت شده در لندن، او برای یک خودرو حق بیمه خیره کننده 20000 پوند (23889 دلار) در نظر گرفته شده است، در حالی که برای خودروی دیگر به ارزش 50000 پوند (59723 دلار)، او 38000 پوند (45389 دلار) ذکر شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.