بیوک انویستا در چین با معرفی زبان طراحی جدید جهانی شروع به کار کرد

بیوک با معرفی کراس اوور کاملاً جدید انویستا به نوسازی محدوده مدل های چینی خود ادامه می دهد. خودروساز آمریکایی این خودرو را به ،وان “یک SUV جمع و جور شهری با روحیه بالا” توصیف می کند که برای نسل جوان مشتریان در جمهوری خلق طراحی و توسعه یافته است. این خودرو در بخش کراس اوورهای کامپکت این کشور که در حال حاضر یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین رده های خودرویی در چین است، رقابت خواهد کرد.

تنها یک گزینه موتور برای Envista موجود است. این یک آسیاب گازی 1.5 لیتری توربوشارژ Ecotec با 181 ، بخار (135 کیلووات) است. این دستگاه با یک CVT جفت می‌شود و این کراس اوور را قادر می‌سازد تا در 7.9 ث،ه از 0 تا 62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) شتاب بگیرد. بیوک وعده مصرف سوخت متوسط ​​6.52 لیتر در هر 100 کیلومتر یا حدود 36 مایل در هر گالن را داده است.

در حالی که یک وسیله نقلیه جدید سواری برای چین معمولاً موضوع جالبی نیست، Envista توجه ما را به خود جلب کرد زیرا Buick می گوید که یک زبان طراحی جه، جدید برای این مارک معرفی می کند. با الهام از کانسپت Electra-X، چراغ های جلوی شیک، جلوپنجره بزرگ در ،مت پایینی سپر و لوگوی جدید بیوک از نکات برجسته در جلو هستند. نمای کلی انویستا ما را به یاد یک کراس اوور کوپه با خط سقف شیبدار و برآمدگی های کوتاه می اندازد. گلگیرهای عضل، و بینی متمایل به جلو، احساس کلی بسیار عالی را ایجاد می کنند.

انویستا 182.6 اینچ (4638 میلی متر) طول، 71.5 اینچ (1816 میلی متر) عرض و 61.6 اینچ (1565 میلی متر) ارتفاع و فاصله بین دو محور 106.3 اینچ (2700 میلی متر) دارد. به گفته بیوک، فضای داخلی هوا مطبوع است و با وجود تزئینات ستون سیاه و سقف مشکی، حس س،ی دارد. داشبورد توسط یک صفحه نمایش دوگانه 10.25 اینچی با یک دسته ابزار کاملا دیجیتال و یک صفحه نمایش لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی با سیستم ناوبری بایدو تسلط دارد. دکمه های فیزیکی برای سیستم HVAC و کنترل های اولیه سیستم صوتی وجود دارد.

بیوک انویستا

ویژگی‌هایی مانند دوربین دید فراگیر 360 درجه، پد شارژ بی‌سیم، اپل کارپلی بی‌سیم، به‌روزرس،‌های نرم‌افزار هوایی و موارد دیگر در دسترس هستند. Envista اولین محصول بیوک است که سیستم صوتی ممتاز Tune Melody را با همکاری Arkamys توسعه داده است. بسته GS با ظاهری اسپرت نیز به ،وان یک آپشن موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/606977/buick-envista-debut-،a/

5 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.