بی ام و آرنولد شوارتزنگر را برای تبلیغ اسباب بازی پگاسوس مخملی استخدام می کند

5 ع، ها

2022 BMW Super Bowl تبلیغ BMW iX

بچه ها به آرامی جعبه پگاسوس را باز می کنند. پس از باز ، جعبه بیرونی، بسته دیگری داخل آن قرار دارد. برای شنیدن ضربات شوارتزنگر با دقت گوش کنید نابود کننده موضوع در خارج از بسته.

به فوریه 2022 فکر کنید، زم، که آرنولد شوارتزنگر و سلما هایک در تبلیغات تجاری BMW Super Bowl که iX EV را تبلیغ می کرد، بازی ،د. نکته کوتاهی که در آن نقطه وجود داشت این بود که شوارتزنگر، با بازی زئوس خدای یون،، صاحب یک پگاسوس کوچک به ،وان حیوان خانگی بود. این برند آلم، به اندازه کافی به این موجود کوچک و افسانه ای افتخار می کرد که از آن یک لو، درست می کرد. اکنون، این شرکت از فرماندار سابق خواست تا این ،اب‌بازی را در اینستاگرام تبلیغ کند.

در ایالات متحده، iX در دو تریم موجود است. xDrive50 مدل پایه ای است که 516 ، بخار (385 کیلووات) قدرت و 564 پوند فوت (765 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. گزینه دیگر M60 با قدرت 610 ، بخار (449 کیلووات) و 811 پوند فوت (1100 نیوتن متر) در حالت اسپورت با لانچ کنترل فعال یا 532 ، بخار (391 کیلووات) و 749 پوند فوت (1015 نانومتر) در حالت عادی است. هر دو با یک بسته باتری 111.5 کیلووات ساعتی عرضه می شوند.




منبع: https://www.motor1.com/news/623081/bmw-hires-arnold-schwarzenegger-to-advertise-pluse-toy/

رالف مو، هنرپیشه و بدنساز به همراه شوارتزنگر در این ویدئو ظاهر می شود. او نقش کوچکی به ،وان خدای یون، Poseidon در تبلیغ Super Bowl داشت.

ویدیو عجیب است. انگار شوارتزنگر و مو، فروش یک پگاسوس مخملی به اندازه کافی عجیب و غریب نیست، آنها همچنین در تمام مدت زمزمه می کنند زیرا قرار است این کلیپ جلوه ASMR داشته باشد.

آگهی بازرگ، بی‌ام‌و در سال 2022، داستان زئوس و هرا با بازی سلما هایک را روایت می‌کند که کوه المپوس را ، می‌کنند و به پالم اسپرینگز، کالیفرنیا می‌روند. در دنیای ف،، زئوس خسته شد تا اینکه هرا یک خودروی جدید iX EV را برای خانواده ،ید. آنها در حالی که آهنگ Eddy Grant را می خواندند، سوار آن شدند خیابان الکتریک.

اگر بالش پگاسوس خود را می خواهید، BMW برای یکی در فروشگاه اروپایی خود 49.00 یورو دریافت می کند. Motor1.com با خودروساز در مورد در دسترس بودن در ایالات متحده تماس گرفت.

شوارتزنگر پگاسوس را از جعبه داخلی بیرون می آورد. او یک کار تحسین برانگیز انجام می دهد و مانند لی این ،اب بازی را دوست دارد. ، بالدار در هوا پرواز می کند و آرنولد حتی آن را می بوسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.