بی ام و سری 4 کوپه فیس لیفت رندر سعی می کند کامو را از تصاویر جاسوسی دور کند

شایعه شده است که سری 4 کوپه آینده در مارس 2024 تولید خواهد شد و احتمالاً تا اوا، سال 2023 یا اوایل سال آینده اولین نمایش رسمی آن انجام خواهد شد. M4 همچنین در حال گذراندن چرخه حیات است و انتظار می‌رود سری 4 کانورتیبل و گرن کوپه نیز از همین تغییرات بهره ببرند.


منبع: https://www.motor1.com/news/659312/bmw-4-series-coupe-facelift-rendering-treid-shed-off-camo/

34 ع، ها

رندر بالای این صفحه دارای چراغ‌های جلوی بازطراحی‌شده با چراغ‌های روشنایی در روز است که شبیه بومرنگ یا فلش هستند. اینها شبیه به طراحی موجود در X5 و X6 2024 هستند. استایل تهاجمی تر سپر جلو نیز در رندر برجسته شده است که در خودروهای آزمایشی قبلی در این ماه دیده شده بود.

ع، جاسوسی فیس لیفت بی ام و سری 4 کوپه 2024

انتظار می‌رود که ب‌ام‌و سری 4 کوپه 2024 از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 8 با صفحه‌نمایش دوگانه محصور در یک تکه شیشه خمیده برخوردار باشد. نمونه اولیه ع،‌برداری شده، نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی را در بالای کنسول مرکزی نشان می‌دهد. دکمه‌های فیزیکی به حداقل رسیده و ا،ر عملکردها در نمایشگر بزرگ ادغام شده‌اند.

به نظر می‌رسد که همین چندی پیش بود که ب‌ام‌و سری 4 بازطراحی شده را معرفی کرد، اما نسل دوم مدل فعلی در سال 2020 عرضه شد و اکنون قرار است فیس لیفت شود. جدیدترین تصاویر جاسوسی از BMW سری 4 کوپه 2024 در این ماه، تغییرات قابل توجهی را در طراحی نشان می دهد و به ما نگاهی اجمالی به آنچه که از مدل آینده انتظار داریم ارائه می دهد.

دوستان ما از موتور سعی کنید از طریق یک رندر غیررسمی، استتار خودروی آزمایشی را از بین ببرید، و به ما نگاهی اولیه به Life Cycle Impulse آینده این مدل بدهد. در حالی که تریم معمولی مجهز به پکیج M Sport هیچ پوشش اضافی ندارد، M440i داغتر، نمای جلویی خود را در زیر استتار اضافی پنهان می کند تا آن را از تریم کمتر متمایز کند.

در پشت نمونه اولیه خال‌دار، چراغ‌های عقب از لابه لای استتار چرخشی نگاه می‌،د و گرافیک تازه‌ای را نشان می‌دادند. یکی از نمونه های اولیه M440i یک رنگ مات از کاتالوگ Individual به نام Frozen Portimao Blue با کالیپرهای ترمز مشابه داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.