بی ام و شروع به ساخت iX1 کرد، نقطه عطف بعدی تولید EV را اعلام کرد

علاوه بر این، هوش مصنوعی Quality Next (AIQX) از روش‌های تشخیص تصویر با پشتیب، هوش مصنوعی استفاده می‌کند که به کارمندان در بازرسی کیفیت کمک می‌کند، که مکملی برای بازرسی‌های کیفیت معمولی مبتنی بر دوربین است.

تولید BMW iX1 در کارخانه رگنسبورگ آغاز شد

جدای از اعلام تولید، BMW نقطه عطف بعدی خودروهای الکتریکی خود را نیز تعیین کرده است. به گفته میلان ندلیکوویچ، یکی از اعضای هیئت مدیره BMW AG که مسئول تولید است، حداقل یک بیمر از هر سه بیمری که از کارخانه های باواریا تولید می شود تا سال 2024 الکتریکی خواهد بود.

بی‌ام‌و iX1 که دقیقاً شبیه X1 است، اما با لهجه‌های آبی، اولین خودروی الکتریکی تمام چرخ متحرک این برند در بخش کامپکت است. فروش آن در ماه اکتبر در اروپا آغاز شد. مطمئن نیستید که iX1 در ایالات متحده عرضه می شود یا خیر، با اینکه نسل سوم X1 فقط در ایالت با ظاهر xDrive28i در دسترس است.


منبع: https://www.motor1.com/news/621405/bmw-ix1-ev-،uction-begins/

جدا از اینکه iX1 اولین نسخه الکتریکی خودروی کوچک Sports Activity است، تولید آن در کارخانه Regensburg به این م،ی است که تمام فناوری‌های محرک BMW اکنون در یک خط تولید می‌شوند و بخشی از فرآیند تولید انعطاف‌پذیر کارخانه است. این همچنین به این م،ی است که تمامی کارخانه های آلم، BMW اکنون می توانند طبق اعلام دو سال پیش خودروهای الکتریکی تولید کنند و تولید موتورهای احتراق داخلی را به بریت،ا و اتریش منتقل کنند.

این خودروساز همچنین به فرآیند تولید دیجیتال خود به نام BMW iFactory می بالد. جدای از نقشه برداری دیجیتال که منجر به برنامه ریزی کارآمد برای ساختارهای کارخانه و تأسیسات تولیدی آینده می شود، این کارخانه همچنین از هوش مصنوعی در فرآیندهای تولید خود استفاده می کند. رنگ‌فروشی کارخانه یکی از آن‌هایی است که با کمک هوش مصنوعی، سطوح رنگ را اسکن می‌کند تا کیفیت بی‌عیب و نقصی را تضمین کند و سپس با استفاده از یک برنامه کاملاً خودکار تمام می‌شود.

32 ع، ها

بی‌ام‌و اعلام کرد که تولید iX1 در کارخانه رگنزبورگ در آلمان آغاز شده است و نقاط عطف مختلفی را برای این خودروساز رقم می‌زند. باتری فشار قوی iX1 نیز در کارخانه مذکور در حال تولید است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.