بی ام و می گوید که نگه داشتن خودروی قدیمی شما بهتر از خریدن یک خودروی جدید است

BMW M3 Compact (E36)

20 ع، ها

ما واقعاً باید به فکر افزایش عمر خودروها باشیم. درنایی گفت: نداشتن بازار خودروهای دست دوم که در آن خودروها را به یکدیگر بفروشید، اما شاید خودرویی بگیرید و عمر آن را افزایش دهید. ایده می تواند این باشد که می تو،د فضای داخلی را تازه کنید. ما به مجموعه‌های مهارتی جدیدی در بازارهای بعدی نیاز داریم و ماشین‌ها را طوری طراحی می‌کنیم که بتوان صندلی را جدا کرد و صندلی تازه‌ای را در آن جابه‌جا کرد – سپس این یک ماشین دست دوم است که شبیه یک ماشین جدید است.

درنای همچنین گفت – و این چیزی است که ما نیز به درستی می د،م – که صنعت خودرو نمی تواند همه را به حمل و نقل عمومی یا خدمات اشتراک خودرو منتقل کند. یا به عبارت دیگر، هنوز بازار بزرگی برای وسایل نقلیه شخصی وجود دارد و بعید است که این وضعیت به این زودی ها تغییر کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/623599/bmw-says-keep-old-cars/

BMW مجموعه بسیار بزرگی دارد که شامل مدل هایی می شود که با نیازهای مختلف مطابقت دارند – خواه خودروهای اسپرت، شاسی بلندهای خانوادگی یا سدان های لو،. با به‌روزرس،‌های مداوم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، خودروساز همیشه محدوده خود را تازه و رقابتی نگه می‌دارد، که اساساً به این م،ی است که همیشه یک BMW جدید خوب وجود دارد که می‌تو،د ب،ید، البته تا زم، که آماده باشید بهای آن را بپردازید. اما به نظر می رسد، این شرکت نمی خواهد شما به هر قیمتی یک خودروی جدید ب،ید – این برای محیط زیست خیلی خوب نیست.

سخنان درنای احتمالاً با انتقاد برخی از متخصصان صنعت مواجه خواهد شد، اما ما واقعاً خوشحالیم که او در لندن چه می گوید. ارتقاء وسایل نقلیه قدیمی چیزی است که جامعه خودروسازی دوست دارد و بازار بزرگی برای قطعات دست دوم یا کاملاً جدید برای وسایل نقلیه قدیمی وجود دارد – هم در ایالات متحده و هم در طرف دیگر حوضچه بزرگ. یک OEM که از این صحنه حمایت می کند قطعاً ارزش تحسین ما را دارد.

این مطمئناً در یک نگاه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما این ایده مستقیماً از یکی از مدیران شرکت می‌آید. مونیکا درنای، رئیس بخش پایداری بی‌ام‌و اخیراً در لندن در مورد اینکه چگونه صنعت خودرو می‌تواند اثرات زیست‌محیطی و ضایعات آن را کاهش دهد، صحبت کرد. ایده Dernai این است که وسایل نقلیه‌ای را که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در حال قدیمی‌تر شدن هستند، با به روز رس، به‌جای برداشتن خودرو از طبقه نمایشگاه، تازه و مدرن نگه دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.