بی ام و X1 M35i و X2 M35i در نوربرگ رینگ ویدیویی را پشت سر گذاشتند

X2 هنوز معرفی نشده است. مشخص نیست که آیا ب ام و M35i را همزمان با تریم های کوچکتر عرضه می کند یا آنها را به طور همزمان عرضه می کند.

با قضاوت از تصاویر جاسوسی، X2 دارای طرح داخلی است که بسیار شبیه به X1 فعلی است. دسته ابزار و صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی روی داشبورد یک قاب مش، دارند. پشته مرکزی شامل دریچه های تهویه مطبوع و یک مکان بزرگ برای نگه داشتن تلفن است. طراحی دکمه های فیزیکی را به حداقل می رساند. احتمالاً نسخه‌های M35i احتمالاً دارای تزئینات اسپرت مانند قطعات فیبر کربن یا آلومینیوم هستند.

در مقایسه با X1 موجود، نسخه M35i دارای نمای جلویی تهاجمی‌تر با قائم‌های مورب در ،مت‌های بیرونی و یک ت،یم‌کننده ظریف است. در پشت، یک سپر جعبه‌ای، لوله‌های اگزوز چهارگانه و خطوط ریز روی دیفیوزر وجود دارد.

دستور العمل یک ظاهر طراحی شده برای X2 M35i مشابه است، اما قطعات طراحی متفاوتی دارند. نمای جلویی ظاهری مسدودتر از X1 دارد. یک اسپوی، دم اردک در عرشه عقب وجود دارد. لوله های اگزوز چهارگانه زیر سپر قرار دارند.

جدیدترین X1 قبلاً معرفی شده بود، اما در حال حاضر با یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر که 241 ، بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می کند در دسترس است. طبق گزارش ها، M35i دارای ،وجی 2.0 لیتری توربو با تو، بین 302 تا 315 ، بخار خواهد بود. این مدل دارای سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود.

ما هنوز جزئیاتی در مورد زمان عرضه مدل های M35i نداریم، اما آنها باید قبل از پایان سال به نمایش درآیند. X1 جدید در حال حاضر در ایالات متحده به فروش می رسد، بنابراین زمان من، برای گسترش خط تولید است.

BMW در حال کار بر روی نسخه های M35i با عملکرد بالاتر X1 و X2 است. این دو ویدیوی جاسوسی پیشرفت خود را در نوربرگ رینگ مشاهده می کنند.

از نظر قیمت، X1 در حال حاضر از 40095 دلار پس از هزینه مقصد 995 دلار شروع می شود. ،یداران برای M35i قدرتمندتر قیمت بالاتری می پردازند. X2 حتی بیشتر از این خواهد بود زیرا BMW به طور کلی برای کراس اوورهای کوپه خود در مقایسه با نسخه های با،ر، چند هزار دلار حق بیمه دریافت می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/659402/bmw-x1-m35i-x2-m35i-spy-video-nurburgring/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.