بی ام و X3 M با 660 اسب بخار یک SUV شگفت انگیز در سرعت اتوبان است

BMW X3 M سریع است. نسل فعلی تا 503 ، بخار قدرت را در تریم موجود ارائه می دهد که برای شلیک به حدا،ر سرعت SUV در حدود 160 مایل در ساعت کافی است. این زم، است که محدود کننده شروع به کار می کند، اما X3 M که در این تست AutoTopNL Autobahn ارائه شده است موجود نیست. نه تنها محدود کننده از بین رفته است، بلکه تقریباً 150 ، بخار اضافی برای بازی وجود دارد. نتیجه یک موشک موشک سیاه است که احتمالاً بیش از چند نفر را در بخش های نامحدود بزرگراه شگفت زده می کند.

این ویدیو می گوید که این X3 M اصلاح شده حدا،ر سرعت 300 کیلومتر در ساعت (186 مایل در ساعت) دارد. ما نمی‌بینیم که این عدد در این جلسه اتوبان به دست آمده است، اما راننده با سرعت 287 کیلومتر در ساعت (178 مایل در ساعت) نزدیک می‌شود. شاید تاثیرگذارتر این باشد که SUV همچنان به طور پیوسته در محدوده سرعت بالایی حرکت می کند. با زمان بیشتر برای تمرین سوزن، رسیدن به 300 مطمئناً قابل قبول به نظر می رسد.

یک BMW X3 جدید در حال حاضر در مرحله آزمایش است. ما نمونه‌های اولیه استتار شده را در حال آزمایش دیده‌ایم، اما مدل فعلی تقریباً به طور قطع پایان نوع M با موتور احتراق را نشان خواهد داد. گزارش ها حاکی از آن است که X3 M بعدی می تواند فقط الکتریکی باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/629512/bmw-x3-m-660-،rsepower-autobahn/

اینجا جایی است که این ویدیو اتفاق می افتد، اما این فقط نمایشی از حدا،ر سرعت نیست. ما با چندین کشش تمام دریچه گاز مواجه هستیم و X3 M نه از نظر شتاب و نه در صدا ناامید نمی شود. هیچ اشتباهی در آهنگ ایجاد شده توسط موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی BMW وجود ندارد، و با کمک دو توربوشارژر، ویدئو ادعا می کند که قدرتی کمتر از 660 ، بخار در زیر کاپوت ندارد. هر چهار چرخ از قدرت استفاده می‌کنند، بنابراین وقتی دریچه گاز در سرعت‌های پایین‌تر قرار می‌گیرد، شتاب مستقیم به‌نظر می‌رسد.

در ابتدای ویدئو، این شاسی بلند کوچک از سرعت 90 کیلومتر در ساعت (56 مایل در ساعت) به سرعت 210 کیلومتر در ساعت (130 مایل در ساعت) تنها در 10 ث،ه می رسد. به خاطر داشته باشید، وزن و ناحیه جلویی این سواری تقریباً به اندازه پورشه 911 من، سرعت نیست. یکی دیگر از کشش های قوی دیگر که در این کلیپ وجود دارد، X3 را از 81 کیلومتر در ساعت (50 مایل در ساعت) به 226 کیلومتر در ساعت (140 مایل در ساعت) می رساند. مایل در ساعت) در 13 ث،ه. در این مرحله می‌تو،م عملکرد آیرودینامیک را در برابر Bimmer ببینیم، اما هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.