تاریخچه پورشه برای نمایشگاه موبایل در کامیون میراث ویژه به جاده می رسد

اگر هنوز فرصت دیدن آن را پیدا نکرده اید، تا دسامبر در تور خواهد بود. این کامیون در 10 و 11 ژوئن به آلمان بازخواهد گشت و قبل از پرواز به سوئیس در Hockenheimring راه اندازی می شود. این در 18 ژوئن در فرودگاه مولیس خواهد بود و در 23 ژوئن به موزه حمل و نقل سوئیس در لوسرن می رود.

تاریخچه موتوراسپرت پورشه نیز با گنجینه هایی مانند رادیو و جایزه از Le Mans به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه همچنین شامل کلاه ایمنی است که تیمو برنهارد در طول مسابقه Circuit de La Sarthe بر سر داشت. موارد دیگر شامل نسخه سالگرد کرنوگراف 1 است که فردیناند ال،اندر پورشه در ابتدا در سال 1972 طراحی کرد.

جسیکا فریتزش، هماهنگ‌کننده تیم Heritage Concepts و مدیر پروژه نمایشگاه جاده‌ای، گفت: «با تور خود می‌خواهیم تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم، تا آنها را تشویق کنیم تا به رویاهایشان ایمان داشته باشند و آنها را به واقعیت تبدیل کنیم.

کامیون Heritage سپس به کرواسی سفر کرد و در یک تئاتر درایو در نزدیکی پایتخت کشور زاگرب مغازه راه اندازی کرد. این کامیون اخیراً در ایتالیا در موزه باز پورشه در جریان Fuori Concorso در کومو ایتالیا بود.

این نمایشگاه فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما ما شک داریم که بتواند به طور کامل در مقابل مازاد بر موزه پورشه ایستادگی کند. این مکان مملو از مدل‌ها و ماشین‌های مسابقه‌ای مهم از تاریخ ۷۵ ساله این شرکت است و فضای بسیار بیشتری برای یادگاری‌ها نیز وجود دارد. با این حال، بسیاری از مردم فرصت بازدید از اشتوتگارت و موزه را نخواهند داشت، بنابراین کامیون هریتیج سیار راهی عالی برای ارائه موزه به افراد بیشتری است.


منبع: https://www.motor1.com/news/670355/porsche-history-mobile-exhibition-heritage-truck/

19 ع، ها

این کامیون سفر خود را در 24 آوریل در موزه پورشه در اشتوتگارت-زوفنهاوزن آغاز کرد و اولین توقف خود را در بخارست، روم، انجام داد. این کامیون به مدت یک هفته در مقابل کاخ مجلس به روی عموم باز بود.

پورشه امسال هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و تاریخ درخشان خود را برای عموم مردم به ارمغان می آورد. این شرکت یک کامیون Heritage با طراحی ویژه ساخته است، یک نمایشگاه سیار که تاریخچه داست، این خودروساز را جشن می گیرد و بینش هایی را در مورد گذشته، حال و آینده آن ارائه می دهد.

بازدیدکنندگان می توانند مجموعه ای از لوازم پورشه را ببینند. در این نمایشگاه گواهی ثبت اولین خودروی مورد تایید شرکت در جاده، رودستر 356 شماره 1، مربوط به سال 1948 ارائه شده است.

کامیون میراث پورشه

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.