تازه تویوتا GR86 تعویض موتور 2JZ برای ساخت ماشین خیابانی تمیز دریافت کرد

برای قدرت موتور، وودراف گفت که 2JZ 500 ، را با استفاده از گاز پمپ به چرخ ها می فرستد.

پس از بردن GR86 به خانه، وودراف بلافاصله موتور با،ر 2.4 لیتری خود را با موتور 2JZ-GE از یک سدان ل،وس IS 300 تعویض کرد. او حتی ماشین را به اطراف یا برای یک قهوه دویدن سریع نبرد، که اگر از ما بپرسید بسیار جالب است.

موتور 2JZ-GE نسبتاً موجود است و وودراف کار سختی برای نصب آن در داخل محفظه موتور نداشت. تنظیماتی برای گیر،س مورد نیاز بود، اما او گفت که اتاق تکان دادن کافی وجود دارد. در مورد گیر،س، او از گیر،س دستی سری W تویوتا از مارک IV سوپرا استفاده می کند.

پس این تویوتا GR86 چقدر جدید بود؟ خوب، فقط چهار مایل از کارخانه فاصله داشت. به گفته مالک، جف وودراف، او برای پیدا ، GR86 خاص برای پروژه جدید خود مشکل داشت. پس از پیدا ، یکی، او به طور خاص به فروشندگان دستور داد که ماشین را دور نزنند. در واقع هنگام برداشتن ماشین سوراخ برای پلاک نداشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/613715/toyota-gr86-2jz-engine-swap/

در حالی که این ممکن است اولین GR86 با موتور 2JZ در آمریکای شمالی باشد، اما اولین در جهان نیست. در واقع، وودراف اعتراف کرد که از دایگو سایتو الهام گرفته است، ،ی که دو ماشین دریفت در ژاپن با همان تنظیمات ساخت. هر دوی ساخت‌های Saito با کیت‌های هوانوردی Pandem توسط Tra-Kyoto عرضه می‌شوند که وودراف نیز برای ساخت خود از آن‌ها الهام گرفته است.

ا،ر تعویض موتورهایی که با آنها روبرو شده ایم شامل یک ماشین قدیمی یا یک ماشین نسبتاً مستعمل می شود، سپس پیوند قلب با موتور قوی تر انجام می شود. اما این یکی متفاوت است – یک تویوتا GR86 کاملاً جدید با موتور 2JZ، که با حسن نیت ارائه می‌شود ،ی چن در یوتیوب.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.