تایرهای کانتیننتال تا سال 2050 از لاستیک، پلاستیک و ضایعات نقره ساخته خواهند شد

تایرهای پایدار کانتیننتال

در مورد بطری‌های پ،تیکی، کانتیننتال می‌تواند از آن‌ها برای ایجاد نخ پلی استری که برای پوشش ،تیک استفاده می‌شود، استفاده کند. بسته به اندازه بطری، بین 9 تا 15 بطری را می توان برای یک تایر بازیافت کرد. همانند پوسته برنج، کانتیننتال می‌گوید استفاده از بطری‌ها جایگزین انرژی کارآمدتری برای گرفتن پلی استر مورد نیاز برای تولید است. این فرآیند در حال حاضر در شرکت برای برخی از ،تیک‌ها استفاده می‌شود. و سپس فرآیند بازیافت ،تیک‌های قدیمی، جداسازی ،تیک، فولاد و طناب‌ها در آنچه کانتیننتال می‌گوید «فرایند بسیار پیچیده» است.

اگر ،تیک های Continental درگیر شوند، در آینده، فرسودگی های دودی بزرگ صرفاً ،تیک را نمی سوزاند. این سازنده جه، در حال کار بر روی طرحی است تا تا سال 2050 تایرها را کاملاً از مواد بازیافتی و پایدار بسازد، اما به سادگی ،د ، ،تیک‌های قدیمی برای ساخت ،تیک‌های جدید کافی نخواهد بود. اینجاست که بطری های پ،تیکی، قاصدک ها و پوسته برنج وارد می شوند. صبر کنید، چی؟

کلاوس پتچیک، رئیس بخش پایداری کانتیننتال گفت: «کانتیننتال در مسیر تبدیل شدن به پیشرفته‌ترین تولیدکننده در صنعت تایر از نظر پایداری است. “هدف ما این است که حدا،ر تا سال 2050 از مواد 100 درصد پایدار در محصولات تایر خود استفاده کنیم. قدرت نوآوری ما ما را قادر می سازد تا زمینه های جدید و حتی پایدارتری را ایجاد کنیم. این شامل همه چیز از مبدا و منبع مواد ما تا استفاده مجدد و بازیافت می شود. از ،تیک های ما.”


منبع: https://www.motor1.com/news/652539/continental-tires-made-of-recycled-rubber-plastic-sustainable-by-2050/در تئوری، نتیجه همه این تلاش‌ها ،تیک‌هایی خواهد بود که از ۱۰۰ درصد مواد بازیافتی یا با منابع پایدار ساخته شده‌اند. طبق گزارش کانتیننتال، چنین موادی در حال حاضر بین 15 تا 20 درصد ،تیک های مدرن را تشکیل می دهند.

،تیک طبیعی از درختان خاصی به شکل لات، تهیه می شود و این ،صر کلیدی برای تولید ،تیک در آینده خواهد بود. با این حال، سایر منابع گیاهی مانند قاصدک که منبع ،تیک نیز هستند، تکمیل خواهد شد. سیلیس همچنین در ساخت تایر استفاده می شود و در جنبه های مختلف عملکرد، از ،بندگی گرفته تا مقاومت غلتشی، نقش دارد. روغن های گیاهی که اغلب از ماسه کوارتز تهیه می شوند، می توانند مکمل سیلیس باشند. پوسته‌های برنج باقی‌مانده از تولید برنج منبع خوبی از سیلیس هستند، به‌گفته کانتیننتال، پوسته‌ها راه‌حلی با انرژی کارآمدتر برای تولید هستند.

تایرهای پایدار کانتیننتال

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.