تبدیل کمپر اتوبوس مدرسه سفارشی دارای فضای داخلی الهام گرفته از کابین است

ما تعداد زیادی از اتوبوس های تبدیل شده را پوشش داده ایم Motor1.com، و هر کدام منحصر به فرد بوده اند، درست مانند این. این سازه‌ها به صاحبان این امکان را می‌دهند تا شخصیت و خلاقیت خود را به خانه‌هایشان تزریق کنند و زندگی در جاده‌ها را آنطور که می‌خواهند زندگی کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/655548/custom-sc،ol-bus-camper-cabin-interior/یک حمام مرطوب کوچک بین اتاق خواب و اجاق چوبی قرار دارد. اتوبوس همچنین دارای یک پاسیو سقفی است که از داخل اتوبوس از طریق دریچه پشت بام قابل دسترسی است. عرشه سقف را با پنل های خورشیدی مش، است. مایک دو سال طول کشید تا اتوبوس را بسازد.

در پشت تخت و اتاق خواب قرار دارد، اما فضای زیر چندین هدف را انجام می دهد. کشوهای لباس را در خود جای می‌دهد، اما همچنین بلند می‌شود تا فضای ذخیره‌سازی کوچکی را که مایک ابزار، غذای اضافی، چوب برای اجاق گاز و سایر لوازم را در آن نگهداری می‌کند، در معرض دید قرار دهد. این فضا همچنین م،ن آب شیرین و آبگرمکن او را در خود جای داده است و از پشت قابل دسترسی است.

اتوبوس ها برای چیزی بیشتر از بردن بچه های جیغ به مهدکودک عالی هستند. آنها به وسایل نقلیه محبوبی برای تبدیل به موتورخانه تبدیل شده اند. ،ید اتوبوس و ساختن آن توسط خودتان اغلب ارزان‌تر است، کاری که یک نوازنده انجام داد، یک اتوبوس بین‌المللی مدرسه‌ای به طول 27 فوت در سال 1983 ،یداری کرد و آن را به محل کار و خانه کامل خود تبدیل کرد.

در کنار ،مت نشیمن اجاق ،می قرار دارد که اطراف آن سنگی است. آشپزخانه در کنار صفحه کلید قرار دارد. یک یخچال کوچک، یک اجاق گاز پروپان سه شعله و کابینت هایی در بالا و پایین پیشخوان چوبی دارد.

مایک، مالک، می خواست حس یک کابین را با استفاده از مقدار زیادی چوب طبیعی در طراحی بازسازی کند. فضایی گرم و جذاب ایجاد می کند و بازدیدکنندگان از طریق اتاق نشیمن وارد می شوند. یک کاناپه کوچک در یک طرف قرار دارد که باتری های پنل های خورشیدی را پنهان می کند. روبروی آن یک کیبورد مخفی 88 کلیدی قرار دارد که مایک در آن موسیقی می سازد. پشت صفحه کلید یک تلویزیون جمع شونده قرار دارد که می تواند بالا و پایین بیاید. همچنین می تواند به ،وان م،تور کامپیوتر او عمل کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.