تبدیل کمپر VW Vanagon یک سرگردان چوبی با سقف بلند است

تنها موردی که ظاهر مدرن در فضای داخلی Vanagon دارد، یخچال Dometic CFX است. بین صندلی های جلو قرار می گیرد و با انرژی خورشیدی کار می کند. در حالی که یخچال کوچک است، می تواند به ،وان یخچال یا فریزر خدمت کند. همچنین بسیار کارآمد است و پنل های خورشیدی بیش از حد کافی برای کار، آن انرژی تولید می کنند.

فرای این چیدمان را کاربردی اما پر از جزئیات کوچک طراحی کرد. یک بالابر دو اینچی در زم، که زوج تصمیم می‌گیرند جاده‌ای را که کمتر سفر کرده‌اند بروند، فاصله بیشتری از زمین فراهم می‌کند. اما قابل توجه ترین ویژگی این وانگون سقف برآمده آن است. در مقایسه با پاپ تاپ سنتی، سقف به طور قابل توجهی فضای سر بیشتری را فراهم می کند و از چوب اصلاح شده ساخته شده است.

فول، واگن وانگون 1986 که در کانال یوتیوب Tiny Home Tours ارائه شد، متعلق به فرای و ک، است. این زوج در مجموع 14 سال را در جاده ها گذرانده اند و زندگی آنها را با هم سپری کرده اند. آنها از طریق مدیریت مزرعه و شکار هدایت شده امرار معاش می کنند، بنابراین منطقی است که وسیله نقلیه آنها منع، کننده س، زندگی زن و شوهر در فضای باز باشد.

در داخل، اولین چیزی که متوجه می شوید یک اجاق گاز چدنی با دودکش است که از پنجره خارج می شود. قفسه‌ها در فضای داخلی قرار گرفته‌اند و فضای ذخیره‌سازی و فضا را برای همه چیز از دوربین‌های قدیمی گرفته تا غذا و ظروف فراهم می‌کنند. با توجه به ماهیت سفارشی منحصر به فرد فضای داخلی، تعجب آور است که می بینیم مالکان صندلی/تخت نیمکت اصلی را نگه داشته اند. روکش شده و اصلاح شده است اما عملکرد یک کاناپه تاشو را حفظ کرده است.

این زوج دوست دارند خارج از ون خود زندگی کنند زیرا به آنها فرصت تجربه طبیعت و زندگی در فضای باز را می دهد. آنها vanlife را به هر ،ی به ،وان راهی برای خارج شدن از منطقه راحتی خود توصیه می کنند، و معتقدند که بهتر است آن را امتحان کنید تا اینکه بعداً از امتحان ن، آن پشیمان شوید. توصیه آنها این است که وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید و سعی کنید وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود استرس نداشته باشید. طبق تجربه آنها، زندگی در جاده مجموعه ای از مشکلات خاص خود را دارد، اما همه چیز همیشه در نهایت درست می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/651808/vw-vanagon-raised-roof-،-camper/

فول، واگن ترانسپورتر به ،وان یک حمل و نقل کم هزینه برای افرادی که عاشق سرگرد، هستند عمل می کند. این خودرو با نام های زیادی از جمله اتوبوس، کامبی، وانگون یا فقط “ون VW” شناخته می شود. مردم را به شش قاره می‌برد و سکوی من،ی برای کمپینگ ایجاد می‌کند. در واقع، فول، واگن آن را به ،وان کمپر Westphalia ارائه کرد. بسیاری از این ون ها توسط صاحبانشان سفارشی می شوند، اما این یکی قطعا منحصر به فرد است، با فضای داخلی شبیه یک کابین روستایی.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.