تجربه مرسدس-AMG.

*شما به صفحه اپراتور تور zet:motion هدایت خواهید شد. GmbH. zet: حرکت. GmbH یک اپراتور تور خارجی و مستقل است که رویدادهای AMG Experience را سازماندهی و اجرا می کند. Mercedes-AMG یک علامت تجاری ثبت شده مرسدس بنز AG است و تحت مجوز zet:motion استفاده می شود. GmbH.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/amg-driving-academy/مربیان حرفه ای ما در طول جلسات آموزشی و تورها آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه صحیح حمل و نقل خودرو هستند و تخصص فنی و نکات ارزشمند خود را ارائه می دهند. برای حدا،ر لذت رانندگی، ما مدل های فعلی مرسدس-AMG را در اختیار شما قرار می دهیم و شما را به دنیای برند مرسدس-AMG می بریم.

AMG Experience عملکرد خارق‌العاده AMG را با تجربه‌های فراموش‌نشدنی در زیباترین و هیجان‌انگیزترین مکان‌های اروپا ،یب می‌کند. ما شما را به پیست های اتومبیل ر، مشهور جهان، مسیرهای زیبا یا دامنه های یخی در لاپلند سوئد می بریم. فرمت‌های آموزشی و رویدادهای متنوع ما برای هر سلیقه و سطح تجربه، برنامه من،ی را ارائه می‌دهند: از مبتدی تا استاد، از سفر کوتاه تا ماجراجویی لو،.

تجربه‌های منحصر به فرد آشپزی، برنامه‌های مشابه و محل اقامت درجه یک کاملاً مکمل رویدادهای AMG Experience با بالاترین سطح راحتی و لحظات خاص با احساس خوب است.

آماده شدن برای #TheAMGEexperience!

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.