تریلر کمپر اشکی ساخته شده برای خودروهای برقی می تواند محدوده خودرو را افزایش دهد

صحبت از آن، این است است یک کمپر و نه فقط یک ایستگاه شارژ قابل ،سل. بولدر برای قرار دادن یک تخت ملکه در داخل، با دو طبقه کوچک در بالای آن ساخته شده است. این فضا برای دو بزرگسال و دو کودک کافی است و در صورت عدم خواب، فضای داخلی به یک ناهار خوری با صندلی دور میز تبدیل می شود. در عقب یک گا،ی بیرونی قابل توجه با قفسه های تاشو و یک میز بزرگ برای پخت و پز وجود دارد.

Boulder Teardrop Camper برای خودروهای برقی 7 ع، ها

Boulder Teardrop Camper برای خودروهای برقی

این دقیقاً برای برد چه م،ایی دارد؟ چنین چیزهایی بدیهی است که متفاوت هستند، اما ک،ادو اشک می گوید که The Boulder باید اساساً برابر یا به برد طبیعی یک وسیله نقلیه در زم، که تری، نمی کشد، اضافه کند. هنگامی که باتری تری، تمام شد، می توان آن را به برق وصل کرد و مانند هر EV دیگر شارژ کرد. در صورت انتخاب ،یداران، این شامل سوپرشارژرهای تسلا نیز می شود.

تری،های کمپر می تواند یک راه حل ایده آل برای شارژ موبایل برای دارندگان خودروهای برقی باشد که از فضای باز لذت می برند. Colorado Teardrops با The Boulder گام بزرگی در این مسیر برمی‌دارد، یک نمونه اولیه اشکی که به طور خاص برای دارندگان خودروهای برقی طراحی شده است که آیرودینامیک، مدرن است و بسته باتری خود را دارد که می‌تواند هر وسیله نقلیه الکتریکی را سریع شارژ کند.

Boulder Teardrop Camper برای خودروهای برقی

Colorado Teardrops یک نمونه اولیه کاربردی دارد که قبلاً ساخته شده است که در گا،ی ع، بالا نشان داده شده است. نسخه تولیدی 55000 دلار قیمت خواهد داشت، اگرچه این شرکت در حال حاضر روی یک سیستم لایه بندی سپرده گذاری می کند که می تواند قیمت را کاهش دهد. اکنون 10000 دلار افزایش می یابد و MSRP به 45000 دلار کاهش می یابد. شما همچنین در اولین دور تحویل خواهید بود که در نیمه اول سال 2023 پیش بینی می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/611307/teardrop-camper-trailer-made-for-evs/

بیایید بلافاصله به سوال واضح پاسخ دهیم. بولدر با یک سیستم باتری 75 کیلووات ساعتی در کف تری، ساخته شده است. طبق گفته Colorado Teardrops، این سیستم قابلیت شارژ سریع سطح 3 را دارد و باید در عرض 10 دقیقه 100 مایل برد به یک خودروی برقی اضافه کند. ما میگوییم باید زیرا شرکت آن زمان را به ،وان ،ن فهرست می کند. شارژ مجدد تا 80 درصد ظرفیت 80 دقیقه ،ن زده می شود و زمان شارژ کامل هنوز در دسترس نیست. شارژ سطح 1 از طریق کانکتور J1772 نیز امکان پذیر است.

فضای ذخیره سازی زیر پیشخوان موجود است که می تواند شامل یک قفسه کشویی اختیاری برای خنک کننده باشد. ذخیره سازی بیشتری در گلگیرهای آلومینیومی و زیر زمین موجود است، جایی که می توان آب داخل هواپیما را در آن ذخیره کرد. امکانات اضافی می تواند شامل سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع، پروپان، آب گرم، پنل های خورشیدی، سیستم سایبان و غیره باشد. به ،وان یک نمونه اولیه، هنوز یک کار در حال پیشرفت است، اما چیزی که نمی تو،د پیدا کنید یک سیستم توالت است. در اصل همه چیز دارد به جز سینک آشپزخانه.

سوال واضح دیگر این است که بله، این به وزن اضافه می کند. یک قاب آلومینیومی برای کابین استفاده می شود که یک قاب فولادی با پوشش پودری به ،وان پایه کار می کند. وزن خشک آن 2200 پوند ذکر شده است که با هیچ کششی بسیار سنگین نیست، اما چندین صد پوند سنگین تر از یک تری، معمولی قطره اشکی است. هنوز هم باید به اندازه کافی برای ،سل ، در پشت همه خودروهای الکتریکی به جز کوچک‌ترین خودروهای برقی س، باشد، و از یک محور 3500 پوندی استفاده می‌کند تا جایی برای افزودنی‌ها وجود داشته باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.